Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Spenótos sajtos nokedli

2013. január 26. - Csabi Konyhája
Már jó ideje a mélyhűtőben lapult egy csomag fagyasztott spenót, és az egyik napon úgy döntöttem, nem halogatom tovább, megcsinálom ebédre. Viszont mindenképp el akartam szakadni az ilyenkor szokásos spenót + tükörtojás kombótól, amihez pont kapóra jött egy a szintén régóta hűtőben árválkodó csomag nokedli.

 

Természetesen a nokdelit nyugodtan fel lehet cserélni bármilyen tésztára, legközelebb én is ezt fogom tenni (penne!!!), illetve majd még paradicsomot is adni fogok a spenóthoz, de ezúttal megmaradtam a spenót szokásos, tejszínes, fokhagymás elkészítésénél. A végeredményt pedig jó alaposan összekevertem a nokedlivel, végezetül pedig jó gazdagon megszórtam az egészet reszelt sajttal. Annak ellenére, hogy talán nem néz ki túl bizalomgerjesztően, borzasztó finom volt, és majd beszámolok a fent említett módosított verzióról is, amint elkészítem!

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr418577516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása