Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Sajtburger leves @ Bodega, Budapest

2013. február 21. - Csabi Konyhája

Hogy micsoda?! Igen, sajtburger leves. Elsőre nekem is elég furának tűnt, illetve elképzelni sem tudtam, hogy ez milyen lehet. Korábban még csak nem is hallottam róla, aztán a próbatermünknél, a Vágóhídnál van egy Bodega nevezetű nagyon barátságos kajálda, ami egyszer csak a heti menüjére tűzte eme remeket. A felkészülésben, mármint a potenciális vevőknek segítséget nyújtott egy belinkelt youtube videó, amit most Ti is megtaláltok a cikk alján.

 

Igazából miből is áll ez a leves? Pontosan ugyanazon összetevőkből, mint egy sajtburger: darált hús, zöldségek, jó sok sajt, egy mellékelt kis tálkában pedig felkockázott szárított zsemlekockák voltak. (Segítségképp itt egy elég korrekt pontos recept.) A videó alapján fel voltam készülve életem egyik legkomolyabb gasztronómiai élményére, de a valóság egy picit más képet mutatott. Alapvetően nem volt gond a levessel, csak nekem egy kicsit túl híg volt, főleg a videóhoz képest. Szerintem valamikor majd veszem a fáradtságot és én magam állok neki az elkészítésének otthon.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr678577480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása