Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Itt jártam: Gyradiko, Budapest (Pünkösdfürdő)

2015. augusztus 04. - Csabi Konyhája

A Gyradikoról sok jót hallottam már korábban és ugyan nem szoktam túl sűrűn gyrosozni, azért azzal én is tisztában vagyok, hogy van élet a körúti 500 forintos csavarton túl is. Sőt, régebben én is elismerően írtam már a lakhelyem közvetlen közelében található Alexandroszról, végül az egyik kánikulai délután sikerült célba venni a napokban a Pünkösdfürdői stranddal szemben elhelyezkedő egységet.


Rövid étlap mustrát követően a Grill mix extrára esett a választásom, amiben lényegében minden volt: Gyros hús, szuvlaki, bifteki, szudzuki, hagyma, paradicsom, dzadziki, hasábburgonya, pita. Mindez pedig 1750 forintért. Sajnos a fél literes Mytos sör épp nem volt készleten, így beértem egy hazai csapolt sörrel is a várakozás közben. Nagyon jópofa a kiülős egység és bár elsőre nem is tűnt fel, hogy mennyien vannak előttünk, azért nem mondom, kellett várni, de még teljesen elfogadható időn belül elkészült a csoda. Mert hát ez nem volt piskóta, már csak ránézésre is igencsak elképesztő volt az egész.


Elsőként a gyros hússal kezdtem, ami hibátlanul teljesített, majd a biftekire vetettem rá magam, ami szintén remekül muzsikált. Érdekes, hogy míg Alexandrosznál a szuvlaki csirkéből készült és elképesztően omlós volt, itt egészen biztos, hogy disznóhúsból készült és picit bizony rágós is maradt. De szerencsére ez volt a legnagyobb és egyetlen "baj", ami azért még így sem tudta elrontani a rendkívül pozitív összképet. A köretek is remekül hozták a kötelezőt, a krumpli pedig különösen csodálatosan ropogósra sült, a végére pedig nem véletlenül hagytam a szudzukit, ami egy egészen kiválóan fűszerezett bárányhús volt. Le a kalappal! Végre! (Ugye korábban egy bárányburger esetében pont arra panaszkodtam, hogy hiányoltam a bátor fűszerezést, ami pedig kötelező egy bárány esetében.) Szóval sem az adagra sem az ízvilágra nem lehetett panaszom, legközelebb majd kipróbálom a burgert is! ;)




A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr198577014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása