Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #60 - Flott, Budapest

2015. október 15. - Csabi Konyhája

Ismét egy Bónusz Brigád akció, aminek nem tudtam ellenállni, illetve elég régen csaptam már le valamelyik ajánlatukra, és mivel volt pár száz forint bónuszom az egyenlegen, úgy voltam vele, kár lenne veszni hagyni és kipróbálok valami újat, ahova amúgy nagy eséllyel magamtól nem mennék el... Így esett a választás a lakóhelyemhez igen közel eső Flottra, ami a megboldogult Magic lakókocsi és a nemrég indult Bomba Burger kocsi mellett található a Szentendrei úton.

Az ajánlat egy dupla húsos Bae burgert tartalmazott extra adag hasábburgonyával és limonádéval, mindez pedig 1990 forintért. Szombat délidőtájt érkeztünk és az első benyomás elég szimpatikus volt, a kinti sátras rész pedig különösen nagy találmány, hiszen ilyen kényelmes kanapéval komolyan nem mindenhol találkozik az ember... :) A kiszolgálás is rendkívül kedves volt, így aztán minden adott volt egy pozitív élményhez. A burger egész sokáig készült, amit akár nevezhetnénk jó előjelnek is, de a végeredmény végül picit felemás lett...


A látvány mondjuk elég brutális volt, az óriási tányéron büszkén púposkodott a hatalmas, iszonyatosan megpakolt burger, de az egészen elképesztő módon indokolatlan sült krumpli mennyiség már tényleg vicces volt. Én legalább fél kilóra saccoltam, a bónuszt lecsekkolva ez bizonyítást is nyert, de hát sajnos a teljesen alap mirelit fajtából való, tehát igazából én kb. a negyedével is simán beértem volna. A burgert kicsit nehéz volt enni, a zsemle nem volt egy túlzottan masszív darab. A 2x13 dekás húspogácsa egyébként kellemes borsos ízvilágú volt, viszont sajnos eléggé szárazra sütve. A tükörtojás, a bacon és a zöldségek hozták az ilyenkor kötelezőt. Igazából igen laktató volt a burger, a krumplival együtt pedig teljes kiütés a gyomornak. Rossznak semmiképp se nevezném, ugyanakkor semmi extrát nem véltem felfedezni az összeállításban, ami miatt esetlegesen még egyszer visszalátogatnék, pedig a hely maga egyébként tényleg szimpi. Az étlapon vannak még pizzák, melegszendvicsek, tortillák és ami leginkább szemet szúrt nekem, az a velős pirítós! Na jó, azért egyszer lehet hogy benézek majd még...


A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr748576952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása