Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

BIG DON, avagy egy hamburger ami egyben lasagne is!

A Don Pepe májusi burger specialitása nem ismeri a tréfát.

2017. május 25. - Csabi Konyhája

A múlt havi klasszikus értelemben vett hamburger husi nélküli Don Pepe extra burger után azt hiszem kijelenthetjük, hogy bőségesen kárpótolva lettünk ezen a téren ebben a hónapban, hiszen egy igazi hústorony a Big Don névre keresztelt szörnyeteg, ami ezúttal a lasagne és a hamburger igencsak elvadult házasságának a gyümölcse.

dsc02898.JPG

Mivel ebben a hónapban a szokásosnál is jobban el voltam havazva, így bekockáztattam egy jó rendelést, pedig ha valaki, akkor én aztán abszolút nagy ellenzője vagyok a műfajnak, és 1-2 kivételtől eltekintve (Attaboy!, Firpo) nem is igazán őrzök pozitív élményeket az emlékezetemben a kiszállítós műfajon belül. Elég durva csomaggal érkezett a futár, hiszen maga a burger menü krumplival és a szósszal egy igen emberes karton dobozban érkezett, ami az új pizzás doboz arculatához igazodva egy roppantul jópofa designnal lett ellátva, mellé pedig egy kis doboz alkoholmentes gyümölcsös Sopronit és még egy doboz kis kávé specialitást is kaptam, ami a Mizo újdonsága. Na ez aztán a bőség zavara!

dsc02884.JPG

Sajnos, ahogy az várható volt, az étel megsínylette a szállítást, a krumpli már csak épp hogy langyos volt és állagra is az eddigi élményeim közül a leggyengébbnek mondható és szegény burger se mutatott túl jól, azt viszont már első ránézésre is leszűrtem, hogy a legrosszabb esetben is baromira jól fogok lakni, haha. A zsemle már sajnos eléggé átázott, hiszen erőteljesen paradicsom központú ez az összeállítás, ami viszont nálam nem igazán tudta átadni a lasagne fílinget. Hacsak nem a már kissé átázott paradicsomos zsemlét nem tekintjük lasagne áthallásnak. A két hatalmas húspogácsa egyébként teljesen jól teljesített, ízre és állagra egyaránt, bár az én ízlésvilágomnak ez még mindig az erősen túlsütött húspogácsának számít, de kategóriáján belül teljesen rendben volt.

Sajttal szinte egyáltalán nem találkoztam, így igazából elmondható, hogy rengeteg húst ettem paradicsomos zsemlével, amit aztán féltávon bőszen meglocsoltam Tabasco szósszal, kicsit változatosabbá téve az élményt. Sajnos ez így ebben a formában most nem jött át nálam, főleg az új Don Pepe szendvics őrület tükrében, ami viszont év gasztro élménye eddig nálam körülbelül. Ugyanakkor az ajándékba kapott meggyes-citromos sör és a kávé is abszolút 10/10 teljesített és a hamburger menüt (2590.-) elfogyasztva az ebéddel együtt a vacsorát is letudtam.

majus_5_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr7512529479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása