Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #137 - Pajta Street Food, Békéscsaba

Már nagyon megérdemelt egy ilyen burgerezőt a megyeszékhely!

2017. augusztus 29. - Csabi Konyhája

Békés Megye az utóbbi időben elég rendesen belehúzott menő burgerezők terén, nekem pedig egyre csak dagadt a lista, hiszen bármikor hazamegyek Békéscsabára, a totális kajakóma minden esetben garantált a házikoszttól, így nehéz még beiktatnom egy-egy tesztet, most viszont egy egész napos program végén sikerült megejteni egy látogatást a Csabai Rendezvénypajtához, ami már a várostábla után található és bizony igen jókat hallottam eddig az itt kapható burgerekről!

dsc03608.JPG

Maga a helyszín óriási, már-már zavarba ejtő, de komolyabb rendezvények idején minden bizonnyal jól jön a hatalmas alapterület és a rengeteg asztal, szék. Sőt, van melegedő is, aminek majd télvíz idején lehet jó hasznát venni. Több nagy tv-n is sportközvetítés ment, viszont ami nagyon fura volt, hogy se a tv hangja nem szólt, se semmi zene. A személyzet egyébként kedves, segítőkész volt, drága barátommal pedig egy névadó pajta burgerre és egy kolb burgerre mentünk rá, és még egy adag krumplit is kértünk kíváncsiságból. Sör fronton én megörültem a Csíki sörnek, így az egyébként egyáltalán nem túl hosszú várakozási időt is sikerült tartalmasan kitölteni.

A burgerek nagyon szuperül néztek ki, elsőként a névadót kóstoltam. A zsemle tök rendben volt, friss, puha és közben masszív keretül szolgált a marhahúspogácsának, baconnek, érlelt cheddarnak, zöldségeknek (saláta, paradicsom, lilahagyma, uborka) és a szósznak. A bacon ugyan egy kicsit talán tovább sült a kelleténél, de igazából semmi kivetnivalót nem találtam benne, egy névadó, alap burgernek ez tökéletesen megfelelt, és hozta a kötelezőt. A szósz nagyon jól teljesített és a husi és a zsemle is jelesre vizsgázott ízre és állagra egyaránt. 1200 forintért ez bizony derék teljesítmény. A krumpliról különösebben sokat nem tudok nyilatkozni, korrekt mekis krumpli, ami nálam annyira nem nyerő.

Én már így is jó érzéssel távoztam volna, viszont a kolb burger megadta a kegyelemdöfést és olyan gasztro katarzist éltem át, hogy arra egyáltalán nem voltam felkészülve előzetesen. A zsemle ez esetben egy jófajta gyros pitára emlékeztetett inkább, kiváló darab, az összeállítás lelke pedig egyértelműen a kolbászhúspogácsa, ami pontosan az én egyébként ilyen téren igencsak válogatós ízlésemnek lett kitalálva. Ízre és állagra is abszolút csillagos ötös, ezt csak így lenne szabad, illetve csak így érdemes csinálni. Hatalmas gratula! Ráadásul ez még korántsem minden, füstölt szalonna darabkák és bryndza is emelte az élvezeti értéket, valamint egy rendkívül kellemes savanykás ízvilág is tovább színesítette az összképet, hiszen a salátán és a paradicsomon kívül ecetes sült paprika is került a burgerbe. Ez a hamburger bizony teljesen lemattolt és egy egészen különleges, egyedi ízélménnyel ajándékozott meg. Köszönöm! Ráadásul ez is mindössze 1200 forintba került. A két tesztelten kívül van még jalapenoval tuningolt opció, vegetáriánus, valamint magyar tarka hússal operáló burger is. Örülök neki, hogy most már Békéscsabán is van egy ilyen profi hely, amit csak ajánlani tudok most már én is mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr9712786408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása