Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Egy igazi gyöngyszemre leltem a Tisza-tónál! Itt jártam: Ladik Halászcsárda @ Poroszló

2014. december 28. - Csabi Konyhája

Nemrégiben egy a Tisza-tónál, egész pontosan Poroszlón eltöltött pár nap során botlottunk bele ebbe a rendkívül szimpatikus helybe már a legelső napon. Mivel még bőven dél előtt járt az idő, ugyan még üres volt az összes asztal a Ladik Halászcsárdában, de szerencsénkre ez egyáltalán nem jelentette azt, hogy még ne lehetett volna rendelni az egyébként hihetetlenül komoly és gazdag étlapról. A legnagyobb bajt az jelentette, hogy borzasztó nehéz volt csupán egyetlen fogás mellett letenni a voksomat...

Végül a húsos palacsinta mellett döntöttem "Ladik" módra (1390.-), italnak pedig egy jó kis 2007-es muskotályt kértem, ha már voltak ilyen jó kis borok is az itallapon. A fatüzeléses kályha, a piros kockás abrosz, mind nagyon jó kis családias hangulatot árasztott és a kiszolgáló személyzet is abszolút 10/10 volt. Kb. 20 perc múlva meg is érkeztek az étkek, amik valami egészen elképesztő módon szuperül néztek ki, mennyei illattal és nem mellesleg pedig elég hatalmas adagok kerültek a tányérokba. Egyébként leginkább a harcsapaprikás és a hortobágyi palacsinta keverékeként kell elképzelni a választásom, amiből minden egyes falat maga volt a kánaán. 2db jól megtermett palacsinta kiváló harcsapaprikással megtöltve, rendkívül ízletes gombamártással gazdagon nyakonöntve. Egyszerűen tökéletes volt, semmilyen utófűszerezést nem igényelt.

Mivel nagyon szomorú lettem volna, ha még nem választhattam volna valamit az étlapról, így kötöttem egy olyan alkut magammal, hogy ha már úgyis nagy mákos guba fan vagyok, akkor még egy jó kis desszertnek nekivágok. Viszont mivel már így is eléggé jóllaktam, biztos ami biztos, megkérdeztem, hogy mégis mire számítsak mákos guba torta alatt. Megnyugtattak, hogy ez egy normális kis desszert lesz, ami az én értelmezésemben egy kis szelet süteményt takar... Ezt egyébként a 490 (!!!) forintos ár is alátámasztani látszott. Már a viszonylag hosszas várakozás is előrevetítette, hogy ez bizony nem tréfadolog lesz! Kb. negyed óra múlva meg is érkezett a mű, én pedig csak hüledeztem a látványtól. Egy óriási tál guba, jó sok vaníliaöntettel, rendkívül ízlésesen tálalva. Nagyon finom volt, csak mint otthon. Még ha majd' ki is durrantam a végére, ez akkor is igazán megérte!

Utóbbi idők egyik legkomolyabb éttermi élménye, minden szempontból tökéletes, otthonos, hangulatos kis hely, egészen elképesztő, baráti árakkal, kifogástalan minőséggel!



A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr358577164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása