Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #114 - My Burger, Székesfehérvár

2016. november 11. - Csabi Konyhája

Egyszer már szerepelt Székesfehérvár a Burger Mustrák sorozatban, akkor egy vérbeli amcsi hely, a Dreamburger lett letesztelve és bár felejthetetlen élményekkel nem gazdagodtam, egy korrekt élménynek számított. Most, hogy ismét Fehérváron jártam, előzetesen utánanéztem, milyen helyek jöhetnek még számításba, és végül az Auchan bolti soron, az ételudvarban található My Burger lett a nyerő, egy elég szimpi menülappal, amiről több szereplővel is szemeztem előzetesen...

dsc00144.JPG

A hely rögtön a bejárat mellett található és egy egyszerű de szimpatikus design ékesíti az egységet. Hamar több rossz hírrel is fogadtak a pult mögött, miszerint már csak egyetlen zsemléjük maradt, illetve az étlapon található burgerek közel felét ne is nézzem... Persze az összes olyan burger a kiesettek között volt, amivel korábban szemeztem, végül egy Grill Burgerre (1350.-) neveztem be. Oké, hogy másnap nemzeti ünnep volt, illetve zárás előtt másfél órával sikerült betoppannunk, de hát ez azért akkor sem volt egy túl jó nyitány.

Ettől függetlenül adott volt még így is minden egy jó élményhez, hiszen a fura lokációtól eltekintve frissen sült a házi húspogácsa és ahogy elnéztem nagy műgonddal lett összeállítva a hambi, ami első ránézésre még egész szemrevalónak is bizonyult. A zsemle így elsőre, illetve tekintettel, hogy hol is voltam, megkockáztatom, hogy sima auchanos buci, amivel egyébként nincs gond, én is használtam már többször. Viszont egy nagyon nagy baj rögtön szemet, pontosabban orrot szúrt, amit később az egész asztaltársaság is szóvá tett... Az első harapásnál nyert igazolást a dolog, miszerint mivel van halas burger is az étlapon, viszont minden bizonnyal egy rostlapon sütik a többi hússal együtt, egy gyomorforgató mellékíz és illatfelhő lett a csúfos végeredmény... Nagyon szeretem a halat, de nem ebben a formában... Így sajnos igazából nem is nagyon tudok érdemben nyilatkozni az egyébként 13 dekás húsról, ami egyébként jól nézett ki, de ez a halas mellékszál teljesen tönkretette az élményt. Lilahagyma, saláta, csemegeuborka és cheddar sajt is került még a buciba, de összességében igazából a paprika krémet tudnám kiemelni egyedül. A baconre még fért volna némi pirítás, illetve az ízvilágban sem nagyon érződött, bár lehet, hogy hal nélkül többet éreztem volna, vagy nem tudom...

Sokkal többet így erről a burgerről nem tudok nyilatkozni, illetve a hellyel kapcsolatban se tudtam meg, hogy ez egy egyszeri hiba lehetett, egyfajta minden összejött a végére malőr, vagy érdemes lenne-e még legközelebb is próbálkoznom...

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr2411928027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása