Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Itt jártam: Burger House, Budapest (Nyugati)

2015. február 19. - Csabi Konyhája

A blog rendszeres olvasói már biztosan jól tudják, hogy a Burger House számomra egy nagyon kedves hely, nem hiába született már három (#1, #2, #3) írás is róla, a már nem is annyira új, Nyugati pályaudvarral szemben található legfiatalabb egységüket pedig lényegében már a nyitás napja óta szerettem volna meglátogatni. Az elhelyezkedése mondhatni a lehető legtökéletesebb, a dzsungel kellős közepén (a gyrosozók és kommersz burgerezők sűrűjében), én pedig egy mérsékelt éhségtől vezérelve ez alkalommal nem hamburgert, hanem valami mást szemeltem ki az étlapról...



A betérést követően a lehető legszívélyesebben üdvözöltek bennünket és közölték, hogy kb. fél órát kell a rendelésre várni, hiszen jól láthatóan közel teltház volt, ez mondjuk szombat este nem is ért akkora meglepetésként. Ez persze nem szegte kedvünket, letelepedtünk a hatalmas ablakhoz és egy jófajta kézműves sörrel ütöttük el az időt. Itt még egyszer kiemelném, hogy a személyzet kedvessége és odafigyelése már-már zavarba ejtő, csillagos ötös, egyszerűen párját ritkítja! Még arra is odafigyelnek, hogy meghagyják a csatos üveg kibontásának élményét. Pici dolog ez, de abszolút nem elhanyagolandó. Arról már korábban olvastam a Mit ettem ma oldalán, hogy a mosdó a Star Kebabbal van közös használatban, ezt fel lehet egy kis negatívumként róni, de igazából felesleges komolyabban leakadni ezen. Engem legalábbis nem viselt meg a dolog.


Az előrejelzett fél óra helyett 20 perccel a rendelés leadását követően meg is jöttek az étkek, újabb pluszpont a stábnak! Kétféle hot dog szerepel az étlapon (890.-), mindkettő saját készítésű kifli és vidéki kistermelőtől származó grillkolbász felhasználásával készül. Én a ház specialitására mentem rá, ami annyit jelent, hogy a kiflibe baconbe tekert sajtos virsli, sült hagyma és sajtszósz kerül a kiírás szerint. Mindennek némileg ellentmond az egészben hagyott sajtszelet és a ketchup/mustár kombó a az összeállítás tetején. A kifli nagyon elnyerte a tetszésemet! Igaz elsőre furcsálltam a puhaságot, mivel arra számítottam, hogy ropogósra lesz pirítva, de valahol félidő környékén már jobban örültem a puha, friss kiflinek inkább. A ketchup és a mustár se rontott az összképen és egyébként a sajt is rendben volt, bár olvasztott állapotban nagyot dobott volna az egészen. Az élmény összességében mindenképpen pozitív, továbbra is csak ajánlani tudom a BH egységeket mindenkinek, én pedig legközelebb majd jól letesztelem, vajon pizza fronton mit tud a csapat...

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr28577122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása