Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Magamról

2016. április 07. - Csabi Konyhája

1998 óta aktívan zenélek, jelenleg az Ektomorf basszusgitárosaként valamint a Billog és Bekes Projekt zenekarok alapítótagjaként, de eltöltöttem 2-2 évet a fővárosi Blind Myselfben és Insane-ben is, valamint a Nuskull online zenei magazin egyik szerkesztője is voltam 2007-2014 között. Szeretem a finom ételeket, de nem csak megenni, hanem a saját elképzelésem szerint el is készíteni, ami sok esetben el is tér a megszokottól... A baráti köröm már régóta kitörő lelkesedéssel követte nyomon a facebook oldalamon a Gasztro Tour elnevezésű mappámat, amiben a saját készítésű ételek mellett azokról a helyekről is beszámoltam, ahol vendégként jártam. Az általános nyomásnak eleget téve végül az ételek és az írás iránti szeretetemet ötvözve indítottam útjára a Csabi Konyhája elnevezésű blogomat 2012 decemberében. Korábbi írásaimat a csabikonyhaja.blogspot.hu címen érhetitek el 375 cikkel, de sikerült őket ide is átmentenem. 

Sosem tanultam főzni, sokat próbálkoztam, kísérletezgettem és azért persze nyilván sokat bújom a neten a különböző recepteket, videókat, praktikákat és mindig igyekszem tanulni, fejlődni. Én abban hiszek, hogy akárcsak a zenélésben, úgy a konyhában sem lehet és nem is kell feltétlenül szigorú, rideg szabályok közé szorítani a dolgokat, engedjük szabadon szárnyalni a fantáziánkat és ha beletesszük szívünket, lelkünket egy-egy ételbe, az érződni fog. Merjünk kísérletezni, őrült dolgokat kipróbálni és ha néha nem is úgy sikerül valami, ahogy azt elsőre gondoltuk, akkor se keseredjünk el!

2013 óta változó helyszínen és rendszerességgel megrendezésre kerülnek az úgynevezett Csabi Konyhája események is (jellemzően különböző hamburger specialitásokkal), aminek keretein belül bárki megkóstolhatja a főztömet! :)

2021-ben indultam az RTL KLUB "A Konyhafőnök" című gasztro show versenyében és az élő adásba is bekerültem, ahol mindhárom zsűritag (Rácz Jenő, Sárközi Ákos, Fördős Zé) IGENnel szavazott rám! Utána a színes kötényszerző napon a piros csapatba, azaz Rácz Jenő Michelin-csillagos séfhez kerültem. Végül 8. helyezettként búcsúztam a versenyből, majd a fináléba visszatérve győzelemhez segíthettem Bóza Rolit, Magyarország új Konyhafőnökét!. Az adásokhoz a linkek megtalálhatók a MÉDIA oldalon.

Ha bármi kérdés merülne fel az oldallal, a munkásságommal kapcsolatban, illetve a különböző meghívásokat, ajánlásokat is a csabikonyhaja@gmail.com címen várom.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr188576622
süti beállítások módosítása