Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

DiningCity Étterem Hét 2013 - Vogue Hajó-étterem, Budapest

2013. november 14. - Csabi Konyhája

Tavasszal két éttermet is sikerült letesztelni (#1, #2) a DiningCity Étterem hét alkalmából, ami ugye annyit tesz, hogy van egy igen vaskos lista, és az ezen szereplő éttermekben 3300 forintért lehet háromfogásos ebédet/vacsorát elkölteni. Most legnagyobb bánatomra ki kellett hagynom az eseménysorozatot, de az eredményhirdetést követően bombaként robbant a hír, miszerint az első 10 étteremben lehet újrázni, illetve  pótolni azoknak, akiknek kimaradt az esemény. Juhééééé! :) Hosszas és megfontolt böngészést követően végül a harmadik helyezett Vogue Hajóra esett a választás egyrészt a helyszín különlegessége miatt, másrészt pedig értelemszerűen a menüben szereplő választéknak is köszönhetően!

Este 6-ra volt asztalfoglalásunk, érkezésünket követően pedig egy gyors névcsekk után a helyünkre is kísértek az emeleten. A személyzet borzasztó kedves és udvarias volt, de szerencsére sikerült megtalálniuk azt a kényes egyensúlyt, hogy ne essenek túlzásba és ne egy kellemetlen modorosságba csapjon át, netán nyomasztó nyomulásba menjen át az egész. (Ez utóbbira tavaly a Manna remek példa volt.) A menü kiválasztását követően hamar megkaptuk az italokat, és nem sokkal később megérkezett az első fogás is. Én hallevest választottam Chéf módra válogatott halakból, citrommal, bazsalikommal. Rendkívül gazdag volt halakban a leves, nagyon sűrű volt, és hála az égnek pocsolya íze sem volt (mondjuk azért ez alap egy ilyen helyen szerintem), viszont nekem egy picit semleges volt az ízvilága. Ez persze nem jelent semmi rosszat, a leves gazdagsága és a halak kiváló minősége így is pozitívba billentette a mérleg nyelvét. Volt alkalmam belekóstolni egy kicsit a tapas válogatásba is, amiből viszont a csülökhúsos kocsonyától egész egyszerűen mattot kaptam, ahogy a padlizsánkrém is egészen kiváló volt! :)
Egyértelműen a második fogást vártam a legjobban, ami a Vogue burger volt steak burgonyával, fokhagymás fűszervajjal. Előzetesen a pincér srác rendkívül jófej módon felhívta a figyelmemet, hogy ez leginkább a pleskavicára hasonlít, amihez ajvárt és hagymát is felszolgálnak, és volt már olyan vendégük, aki ezeket az összetevőket nem szerette és kihagyta a burgerből, majd arra panaszkodott, hogy milyen semleges ízű a burger. Na én itt gyorsan megnyugtattam a srácot, hogy nem-nem, én vagyok az ilyen kajákra a legalkalmasabb ember! Mármint a fűszeres, hagymás cuccokra, amik nélkül el sem tudnék képzelni egy hamburgert. Először is kezdjük azzal, hogy leesett az állam a tál láttán, ami egyrészt borzasztó szép volt, másrészt az adag sem volt egy mini vacak. Jó gazdagon megkentem a húst ajvárral, illetve a ciabatta tetejét is megkentem a fűszervajjal, valamint az egészen apróra vágott lilahagymát is beleszórtam a burgerbe. Az első harapást követően majdnem könny szökött a szemembe, annyira tökéletes volt az egész. A húspogácsa igen masszív adag volt, az állaga pedig egész egyszerűen hibátlan. Jól meg volt sütve, de nem száradásig, kellően szaftos maradt még, a steak burgonya pedig a legjobb volt, amit valaha ettem. Nem ám valami gagyi mirelit, házi készítésű kérem szépen, amihez még pont elegendő mennyiségű ajvár maradt tunkolásra. Hmmmm... ezt még a legkomolyabb burgerező helyek is megirigyelhetik! Én már ekkor teljesen jól laktam, de azért egy picit így is csipegettem a grillezett harcsafiléből, amihez  parajos galuska dukált márványsajtos mártással. Ez is valami fenomenális volt.
És végül lássuk a desszertet! Kalocsai rétes vanília sodóval, ez így önmagában még nem is olyan sokatmondó. Aztán megláttam... majd megkóstoltam... megsemmisültem. :P Ez kérem a desszertek királya! Remélem nem őrültem meg teljesen és jól érzékeltem, hogy 3 különböző töltelékkel is találkoztam, mákkal, meggyel és dióval. Mindez pedig a vanília sodóval verhetetlen egyveleget alkotott. A tányér szélén helyet foglaló kis gyümölcsöt is szépen megettem, ami nem tudom hogy mi volt, de nagyon ízlett! :) Ha ez a desszertek királya volt, akkor a fehér csokoládés kókusztorta cseresznyeraguval a királynő. Szintén mesés ízvilág, amivel nem lehetett betelni.
Összességében tehát egy igazi fejedelmi lakoma volt ez, csupa kiváló étellel és egy rendkívül szimpatikus, könnyeden előkelő környezetben. Vogue Hajó, a dobogós helyezés szerintem mindenképpen megérdemelt, köszönjük az élményt!

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr718577356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása