Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Mentás eperkrémleves

2015. július 03. - Csabi Konyhája

Itt a nyár és vele együtt a döglesztő meleg. Jól tud esni ilyenkor egy jéghideg finom, frissítő, gyümölcsös, könnyű krémleves. Első körben az epret szemeltem ki alapanyagnak, de azt hiszem ennek lesz még folytatása a nyár folyamán...

Az a vicc, hogy egyébként annyira egyszerű az egész, hogy az már-már pofátlan. Mondjuk lehet ezt turmixnak kéne hívni inkább, de én megmaradok a krémleves elnevezésnél, remélem senki se haragszik meg érte. Szóval kezdésként megmostam és kicsumáztam fél kg epret.


Mivel nekem nincs turmixgépem (de azt hiszem ezek után gyorsan pótolni fogom a hiányt), egy erre alkalmas edénybe dobáltam a félbevágott gyümölcsöket. Szórtam rá egy csomag vaníliás cukrot (10g), hozzáöntöttem 2dl tejet és 1dl habtejszínt, belefacsartam fél citrom levét és hozzádobtam még 10 mentalevelet. Ezt az egészet jó alaposan végigpörgettem botmixerrel.


1-1 mélytányér aljára helyeztem 3-3db félbevágott epret majd szépen ráöntöttem a levesemet. A tetejét egy kis mentával díszítettem, majd betettem a hűtőbe egy órára. Elképesztően finom, frissítő leveske született és tényleg csak pár perc előkészítést igényelt. (2 adag)

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr218577032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása