Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Házi pizza

2013. január 17. - Csabi Konyhája

Diákkoromban fejlesztettem tökélyre a saját készítésű pizzáimat, amik az igazat megvallva nem igényelnek különösebb szaktudást, csupán jó érzékkel kell a hozzávalókat adagolni. A lehetőségek tárháza pedig közel végtelen, így pedig még ráunni sem lehet, főleg ha valaki oda van a tésztafélékért, pizzáért.

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy magát a tésztát nem én csinálom, az majd egy következő szint lesz, de az igazat megvallva nekem semmi bajom a boltban kapható pizzalapokkal sem. Szóval annak idején én maximális pizzaszósz túladagolást kaphattam, hiszen a saját készítésű pizzák mellett egy-egy buli után hajnalonként elég sűrűn csaptunk pizzakrémes párizsis zsemle partikat cimbikkel, így ma már a szagát se nagyon bírom szegénynek. Ugyan egy jó kis saját készítésű paradicsomos alapnál tény, hogy nincs jobb, ezúttal érdekességképp kipróbáltam a fokhagymás tejfölös alapot, amire aztán bőségesen pakoltam felkockázott bacont, házi kolbászt, olívabogyót, a tetejére pedig természetesen egy jó adag reszelt sajt került. Jól előmelegített sütőben olyan 10 perc körül mozog a sütési idő, de ez nagyban függhet a beállított hőfoktól és a sütő típusától is persze. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr1008577528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása