Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

ÚJ-ZÉLANDI NYÁR PIZZA a Don Pepe februári kínálatában

Mindenki kapaszkodjon meg: a feltétek között nem kevés kivi található!

2024. február 08. - Csabi Konyhája

Tavaly volt már ausztrál nyár pizza a Don Pepe kínálatában banánnal, ananásszal és céklával a főszerepben, de korábban új-zélandi vonalon ananászos spagetti pizza is helyet kapott már a havi akciós kínálatban, de úgy néz ki most megint sikerült emelni a tétet. Megmondom őszintén, nem igazán kedvelem a kivit, viszont minden őrültségre vevő vagyok, így aztán nem hagyhattam ki a havi extra pizzát, kivivel a főszerepben! (3890.-)

dsc05721_1.JPG

Szokás szerint a békásmegyeri étteremből rendeltem, a dobozt kinyitva pedig egy elég egységes kép fogadott. Őszinte leszek, nem sok esélyt adtam a dolognak, hogy ez működhet, viszont az első harapást követően olyan szintű elégedett mosoly ült ki az arcomra, hogy azon még én is meglepődtem. A céklás BBQ alapra gomba, brokkoli, cékla, kivi, koktélparadicsom, bacon és mozzarella került és valami egészen döbbenetes egységet alkotnak az összetevők. Nem mondom, azért némi nyitottság kell a dologhoz, de én egyszerűen imádtam azt az eszméletlen játékosságot, amit a különböző ízélmények okoztak, hiszen a sóstól kezdve a savanykáson át az édesig itt aztán tényleg minden van. Utóbbi idők egyik legpozitívabb extrém összeállítása ez a Don Pepétől, amit vállalkozó szellemű gasztro kalandoroknak én erősen ajánlok kipróbálásra! Ráadásul egy ilyen pizza elfogyasztása igencsak komoly jóllakottsággal is eltölti az embert, úgyhogy emelem kalapom, ez nagyon el lett találva!

dsc05722.JPG

dsc05727_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr118319985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása