Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

AUSZTRÁL NYÁR pizza a Don Pepe aktuális újdonsága

Egy igazán elborult összeállítás

2023. január 08. - Csabi Konyhája

Az utóbbi időben többször is panaszkodtam, hogy hiányolom a régi agyeldobós őrült összeállításokat a Don Pepe havi újdonságai közül, na hát most megkaptam! Az AUSZTRÁL NYÁR névre keresztelt havi extra pizza kicsit úgy tűnhet, mintha véletlen generátor dobta volna ki az összetevők listáját, viszont az a durva az egészben, hogy működik a történet!

dsc04560.JPG

Szokásom szerint a békásmegyeri étteremből rendeltem és már alig vártam, hogy megkóstolhassam ezt a tényleg nem mindennapi összeállítást. (3690.-) Céklás BBQ szósz alap, lilahagyma, banán, bacon, ananász, cékla, aszalt paradicsom, sokmagkeverék, mozzarella és friss céklalevél alkotja a feltétek sorát, én pedig kaján mosollyal az arcomon tömtem befelé egyik szeletet a másik után. Nyilván ortodox pizza fanok egy emberként hördülnek fel ilyenkor, hogy ez micsoda moslék, illetve ez nem pizza. Nos, én erre csak azt tudom mondani, hogy ízlések és pofonok. Engem abszolút betalált ez az igencsak extrém édes és sós ízek keveredése, viszont főleg a cékla kicsit szűkmarkúan lett adagolva. Külön kiemelném a magkeveréket, ami tényleg tök nagy pluszt adott az egészhez, pedig előzetesen nem igazán vártam volna tőle sokat. Ugyanakkor aszalt paradicsommal egy darabbal se találkoztam és kizárt dolog, hogy a levelek céklától származzanak. Szóval azért nem lett hibátlan a dolog, de ettől függetlenül is egy abszolút pozitív meglepetés, egy rendkívül ütős ízbomba lett az összeállítás. Aki vevő az ilyen és ehhez hasonló extrém dolgokra, szerintem bátran tegyen egy próbát. Engem meggyőzött!

dsc04561.JPG

dsc04563.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr3318021446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása