Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #17 - Teddy Beer, Szentendre

2014. november 24. - Csabi Konyhája

Nemrégiben lettem figyelmes a rendkívül jópofa nevű szentendrei Teddy Beer Kézműves Sörök Házára. Mivel időről időre szívesen veszem az irányt Szentendre felé, így értelemszerűen egyből felkerült a listámra és egy nyugis vasárnap délután alkalmával remek úti célnak bizonyult a hely meglátogatása.


Mintha csak egy felsőbb erő irányított volna bennünket, egészen pontosan odavitt minket a lábunk a helyszínre, ami már kintről is nagyon szimpatikusnak tűnt (van kiülős rész is, ami nyilván nyáron, illetve jobb időben nagyon hasznos), valamint a betérést követően a rendkívül hangulatos emeleti szakosztályon foglaltunk helyet. A sörválaszték egészen pompás, a többséget már igen jól ismertem. Kezdésként egy korsó Legenda Pony Amber Ale-re neveztem be, ami iszonyatosan keserű ám mégis rendkívül finom választásnak bizonyult. 

Közben szemrevételeztük az étlapot is, ami megint csak igen szimpatikusnak bizonyult. Mondjuk számomra nem volt kérdés, hogy a Teddy Burgert (lassan készült omlós oriental malachússal, chedarral és káposztasalátával, szezámos buciban - 1290.-) fogom megkóstolni, de az angol marha pie-ra egész biztos, hogy egyszer majd még benevezek. Alig telt el negyed óra és már meg is érkezett a mű. Ja igen, ha már lúd legyen kövér alapon, még kértem mellé libazsírban konfitált burgonyát is köretként (290.-). Ránézésre és illatra is nagyon bizalomgerjesztő volt az egész, az első harapás pedig korrektül megerősítette a tényt, hogy bizony nagyon jó helyen járunk. A zsemle elképesztően friss, finom és ropogós, és nem esett szét egyáltalán. A belbecs pedig igazi ízkavalkád. A hús, a sajt és a lilakáposzta egy nagyon pikáns elegyet alkotott, és a krumpli is ahogy kell, kívül ropogós, belül puha, omlós volt. Ugyan nekem egy picit hiányzott a klasszikus húspogácsa, de ezt valójában nem jegyezhetem fel negatívumként, a rendkívül karakteres ízvilág önmagáért beszélt. 

A csapolt sör után áttértem egyik kedvencemre, a Bigfootra, ám ez alkalommal a barna verziót kóstoltam, ami még talán a világosnál is ízletesebb, finomabb. Összességében tehát egy nagyon pozitív élményt nyújtott a Teddy Beer, távozás előtt pedig még egy jóízűt beszélgettünk is a pultos hölggyel, és ha már egyszer 25% kedvezmény volt elvitelre, még néhány üveg söröcskére is beneveztem. A hely egy profilváltást követően május óta működik, én pedig egyrészt nagyon drukkolok nekik, másrészt pedig mindnekit arra buzdítok, hogy keresse fel őket, ha akar egy igazán jót sörözni, mellé pedig valami finomat enni!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr418577194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása