Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Újra itt jártam: Attaboy!, Budapest

2015. január 16. - Csabi Konyhája

Még szinte ki sem hűlt a nemrég rendes beülős üzletet nyitó Attaboy!-ban tett látogatásomról írt cikkem, de már itt is a folytatás! Ugye anno engem még az online korszakukban nyertek meg maguknak hamburgereikkel, majd a beülős hely is nagyon pozitív élmény volt a számomra, így a már a cikkben is pedzegetett visszatérésre minden eddiginél kevesebbet kellett várni!


Különösen komolyabb éhség ugyan nem gyötört, de a közvetlen közelben sétálva jött az ötlet, hogy ha még úgyis tart az akció, akkor itt az idő kipróbálni a hot-dogot is! Hiszen így 690 helyett 490 forintért tehettem egy próbát. Igazából kettő között vacilláltam, a Texas és a Purple dog csábított a legjobban, végül az előbbi mellett döntöttem. A zsemlébe egy jó féle frankfurti virsli, rengeteg pirított hagyma, 3 szelet jalapeno, fehérhagyma és ketchup került. Nekem ennyi rémlik, mivel most nem készítettem jegyzetet, illetve bíztam benne hogy majd később tudok puskázni a honlapról. Ez utóbbival kapcsolatban javasolnék is a stábnak egy aktualizálást mind a facebookon, mind pedig a hivatalos honlapon, mivel már az árak sem aktuálisak és a hot-dogok például nincsenek is rajta.



A hivatalos reklámfotó egy "picit" többet ígért... (Az alábbi képen egyébként a Purple látható.)

Na de visszatérve a dogra, kellemes volt, de semmi extra. Valahogy elmaradt a nagy áhitat. (Hot-dog fronton nálam még mindig a békéscsabai Lila Akác névre hallgató lakókocsis csoda a csúcs!) Én jobban favorizáltam volna például egy ecetes lében úszó jalapenot, illetve valamivel több szószt, de egyébként komoly gond tényleg nem volt vele. Lehet, majd egyszer kipróbálom a Purple Dogot is, de így első kóstolás után inkább maradok a burgereiknél és másoknak is ezt tanácsolom, mert azok viszont irtózatosan jók! (Halkan megjegyzem, hogy volt szerencsém belekóstolni a kéksajtos Blue Burgerbe is ezúttal, ami kb. maga volt a mennyország... :P )

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr458577150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása