Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Itt jártam: Kócsag, Budapest (Római-part)

2015. július 21. - Csabi Konyhája

Ha emlékezetem nem csal a Kócsag Kávéház és Teaház tavaly nyitott a Rómain méghozzá egy igen impozáns lakóépület együttes földszintjén, idén pedig a vízhez közelebb eső szakaszon egy kifejezetten sörös placcal is kibővült. Mindezidáig a teszt elmaradt, bár a járda szélén elhelyezett menükiírás mindig is csábítóan hatott, hiszen az ételek mellett különféle cseh és belga sörökkel is rendelkeznek. Valamelyik kora délutáni órában úgy alakult, hogy főzni nem volt kedvem, viszont kaja se volt otthon, így aztán összekötöttem a kellemeset a hasznossal.

Nagyon jópofa és rendkívül kényelmes a terasz rész, ahol helyet lehet foglalni, de előrébb nyugágyak is vannak. Az itallapról végül egy vörös Bernard sör mellett döntöttem, ami remek választásnak bizonyult és ha már a parton voltam, úgy voltam vele, itt az ideje megenni az idei nyár első hekkjét is.


Egészen komoly (kb. 60 dekás lehetett) méretű hekk érkezett sültkrumplival (330Ft / 10dkg), amihez kovászos uborkát kértem még. A hekk rendben volt, finom volt, rosszat nem tudnék írni róla, bár nem volt benne semmi kiemelkedő sem, egy kis pikáns ízesítést elbírt volna. A krumpli ugyan mirelit, de jól teljesített és a kovi ubival se volt baj. Összességében iszonyatosan tele lettem, jót ettem, jó környezetben egy hangulatos kis helyen. Bátran ajánlom a Kócsagot bárkinek, aki szereti a különleges söröket, ami mellé egyébként egész sokszínű étlapról lehet csemegézni.


A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr758577024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása