Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

FUNK burger - A Revolución legújabb ajánlata!

2016. július 05. - Csabi Konyhája

Alig több mint egy hónappal ezelőtt én is bemutattam már lelkendezve Budapest legújabb Tex-Mex vonalas képviselőjét, a Revolución csodás kis egységét, ahova azóta már egy baráti társasággal vissza is tértem, akkor csak egy kis előételt, az egészen fantasztikus rántott uborkát kóstoltam. Aztán a Hamburger Days-en (#1, #2) egy új burgerrel neveztek a versenyre, én pedig alig vártam, hogy az üzletben is kapható legyen ez a már megjelenésében is igencsak extrém burger!

img_1995.JPG

Lássuk, hogy miből is áll a FUNK burger! A házi buci sütő helyett bő olajban van kisütve és ettől lesz az egész olyan mint egy fánk, a két fél közé kerül a 13 dkg marha pogácsa, bivalyfeta, majonéz alapú burger szósz, házi ketchup, római sali, savanyított lilahagyma, köretként pedig burgonya saláta ropogósra sült krumplihéjban és baconbe göngyölt hagyma karika érkezik. Wow! Ez már így leírva se semmi. És ha hozzátesszük, hogy mindez egy bakelit lemezen kerül felszolgálásra, hát az agyam eldobom tényleg!

Elsőként a bacon karikát kóstoltam meg, ami abszolút telitalálat. Belül lágy, kívül pedig a kellő bacon pirításnak köszönhetően mégis finoman roppanós az egész. Hibátlan darab! A burger is fenomenális, iszonyatosan lédús az egész, ezt képtelenség szépen enni. A zsemle abszolút favorit, tényleg hozza a fánk fílinget, de a lehető legjobb formában. Puha, mégis masszív állagú, egyáltalán nem fojtós. A hús is nagyon jól teljesít, nekem most valahogy jobban bejött mint legutóbb. A savanyított lilahagymától már a burrdog esetében is eldobtam az agyam, nekem itt is bejött, ahogy a majós szósz is új magaslatokba emelte a hambit. Igazából úgy lesz rendkívül extravagáns és exkluzív az egész összeállítás, hogy nagyon jó érzékkel és apró csavarokkal kerül adagolásra minden egyes összetevő. A krumplis köret sem akarja megváltani a világot, de mégis nagyon jól működik, nem hivalkodó, de egy üde színfolt a köretek palettáján. Engem nagyon meggyőzött a FUNK burger, ami határozatlan ideig lesz csak elérhető 1990 forintért, úgyhogy ha kedvet kaptatok hozzá, ne sokáig várakozzatok, csapjatok le rá mielőbb!

Én pedig újfent csak gratulálni tudok a Revolución stábjának, és abszolút bejött az, amit az első írásomban vizionáltam, hiszen olyan lendületesen változik az étlap, hogy ide tényleg vissza kell térnem újra és újra és újra...

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr968868210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása