Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Taco Bar Budapest - minden, ami Tex-Mex

Szigliget után már Budapesten is!

2023. augusztus 13. - Csabi Konyhája

A májusi balatoni bicóköröm előtt ajánlásokat kértem a drága olvasóktól, hogy hol érdemes megállnom egy jó falatozásra és többek között a szigligeti Taco Truck is így került a látókörömbe. Akkor ugyan elmaradt a teszt, de emlékeztem korábbról, hogy Budapesten is nyitottak egy beülős egységet nemrégiben Taco Bar Budapest néven a belvárosban. Nagy Tex-Mex rajongóként pedig csupán idő kérdése volt, hogy mikor fogom meglátogatni és letesztelni.

page_4.jpg

page2.jpg

A tágas belső vendégtér mellett van néhány kinti asztal is, most nálam ez utóbbi lett a nyerő. Kezdésként én egy jó kis levesre neveztem be, a SOPA DI LAMA (1900.-) pedig egy mexikói csirkehúslevest takar, amibe avokádó, tortilla chips, sajt, zöldségek és lime is kerül a leírás szerint. Ennek megfelelően igencsak gazdag már ránézésre is a leves. Egy jó értelemben vett inkább naturális ízvilág jellemzi, minden kanállal lényegében valami újdonsággal találkoztam, a koriander jelenléte pedig külön kiemelendő! A hús is jó állagú volt, összességében egy kellemes kis előételnek, jó kezdésnek nevezném. A tortilla chipseket mondjuk szerintem érdemes lenne úgy elhelyezni, hogy némileg kiemelkedjenek a léből, mert így igazából teljesen átáztak, mire találkoztam velük. Engem mondjuk különösebben nem zavart, de már csak látványban is jobban mutatna az általam vázolt verzió.

dsc05292.JPG

dsc05294.JPG

Quesadilla, burrito és taco is szerepel még a kínálatban de számomra egyértelmű volt, hogy a hamburgert kell megkóstolnom! A kosárkában érkező hambi elég vadítóan jól nézett ki, és bár a leírásból nem derült ki minden 100%-osan (tequila bacon, cheddar, quacamole, coleslaw, saláta) de a lényeg úgyis az, hogy az ízek és az állagok valami egészen elképesztő egységet alkottak. Külön kiemelném a ragacsos bacont ami kisebb darabkákban  került a burgerbe és egyértelműen az összeállítás sztárja! Ugyanígy kiemelném a sajtot is, ami meglepően vastag volt ám mégis kissé már megfolyt. Itt is jár a piros pont a korianderért és az alsó szekcióban helyet kapó jégsaláta és coleslaw kettőse is parádésan jól működött. Egyedül a húspogácsa okozott némi csalódást, ami olyan szinten volt naturális, hogy külön is megkóstolva lényegében teljesen íztelennek találtam, ami számomra mindig talány marhahús esetében... Ugyanakkor az összhatás mégis parádés, szóval ezt a kis malőrt ebben az esetben elnéztem. A zsemle is elképesztően friss, puha és mégis az utolsó falatokig jól egyben lehetett tartani. A mellé kapott tortilla chips pedig kellemes kísérője volt a burgernek. (3900.-)

img_8499.JPGLimonádé fronton bodzás és epres-bazsalikomos közül lehet választani, én ez utóbbit kortyolgattam és külön kiemelném/megköszönném, hogy nem lett telepakolva jéggel! Mindent összevetve elmondható, hogy egy nagyon korrekt kis hely ez a belvárosban, viszont ha már tex-mex, akkor azért egy bátrabb fűszerezést én simán el tudnék képzelni, de még így is jó szívvel ajánlható a műfaj kedvelőinek, illetve jó belépő lehet a még csak ismerkedőknek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr5118190033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása