Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Medvehagymás pite

A legjobb dolog, ami ezzel a csodás hagymafélével történhet!

2016. április 21. - Csabi Konyhája
A medvehagymás spagetti, majd a rakott medvehagyma után nem is lehetett kérdés, hogy a nemrégiben óriási sikerrel elkészített kolbászos pite után ez utóbbi műfajban küldöm csatába e csodás hagymafélét.
dsc06741.JPG

Ahogy a legutóbb, így most is alaposan kivajaztam a tortaformám (27x27x3.6cm), majd a jó előre kivett fagyasztott leveles tésztát (500g) szépen elegyengettem benne. 10dkg csíkozott bacont előbb feldaraboltam, majd igazságosan elosztottam a tésztán, majd jó pár szelet jalapenot is elszórtam, ez persze ízlés dolga, hogy ki mennyit tesz, de akár el is hagyható. 10dkg megmosott medvehagymát apróra vágtam majd szépen beterítettem a tortaforma eddigi szereplőit. Felvertem két tojást 2dl habtejszínnel, sóztam és frissen őrölt tarkaborssal fűszereztem majd szépen beleöntöttem a formába és villával kicsit lenyomogattam a hagymaleveleket, hogy ne legyenek nagyon kiálló darabok. Utolsó lépésként pedig 10dkg reszelt parmezán sajttal fejeztem be a rétegzést és 180 fokra előmelegített sütőbe toltam 40 percre. Ennyi idő alatt gyönyörű szép aranysárgára sült a pitém, amit 20 perc pihentetés után fel is vágtam.
dsc06731.JPG
dsc06735.JPG
dsc06736.JPG
dsc06740.JPG
Baromi gusztán nézett ki az egész és ahogy az várható volt, az ízvilággal is iszonyatosan rendben volt minden. Hat részre vágtam ugyan, de képtelen voltam egy cikkely után abbahagyni, haha, így azt mondanám, hogy leginkább ez 3 adagként kezelendő. Ahogy legutóbb, így most is megállja a helyét másnap, hidegen is, szuper jó kis pite lett ez, egészen kiváló ízegyüttest alkotnak az összetevők!

dsc06743.JPG

dsc06744.JPG

dsc06745.JPG

dsc06750.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr298576806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása