Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Megnyílt a Baan's Kitchen második budapesti étterme!

Én pedig ettem egy nagyon dögös hamburgert rögtön a nyitó napon.

2016. november 06. - Csabi Konyhája

Alig több, mint egy hónapja, hogy írtam a fővárosban amúgy sem túl régóta működő Baan's Kitchenről. Kis alapterületen, nagy varázslás, talán így tudnám legfrappánsabban összegezni a Keleti Pályaudvar közelében megtalálható étkezde mottóját, én pedig egy elég exkluzív élménnyel gazdagodtam akkor egy igen elborult Juicy Lucy / grillkolbász ötvözésű burgernek köszönhetően. Már akkor is tudni lehetett, hogy a kanyarban egy másik, sokkal nagyobb alapterületű, rendes beülős hely nyitása is, amire aztán november 4-én került sor, én pedig ígéretemhez híven el is látogattam hozzájuk a kora esti órákban. Egyébként a Dózsa György út Thökölyhez közel eső részén található, egész pontosan az Alpár utcára befordulva már meg is látjuk a Baan's kettes számú egységét.

dsc00302.JPG

Nos, az rögtön leszögezhető, hogy nagyon érződött a friss nyitás, hiszen még az utcafront képe sem állt össze rendesen és hát a belépést követően is érződött, hogy ez bizony még egy félkész állapot. De ezt ők maguk sem tagadták, mint ahogy azt később olvastam is a facebook oldalukon egy nagyon szimpatikus bejegyzésnek köszönhetően, amiből kiderült, hogy igazából hűtő gondok is nehezítették az első napot. Amit én tapasztaltam, hogy mindössze egy étlap volt kitéve a pultra, és mivel ottlétem alatt elég nagy jövés-menés volt, ez azért kicsit megnehezítette a rendelést. Illetve ha már van ez a minden nap más burger akció, azért ezt se lett volna rossz valamilyen formában a pultnál elhelyezni... Később mondjuk a kinti fotót visszanézve leesett, hogy oda volt kiírva, haha. De még mielőtt valaki félreértene, egyáltalán nem akarom negatív irányba elvinni az élménybeszámolót, ugyanakkor úgy fer, ha a kezdeti hiányosságokról és hibákról is szót ejtek. Szóval mindettől függetlenül borzasztó kedves, segítőkész és hatékony volt a személyzet, én pedig egy gyors étlap mustra után a The British burgerre (1375.-) mentem rá. Íme a hivatalos adatok: A Street Kitchen blognak lehetünk és vagyunk hálásak érte. Isten óvja a királynőt... Teljes kiőrlésű buci (110g), marhahúspogácsa (125g), bacon, vörös cheddar sajt, saját fejlesztésű hagymalekvár

Ugye a legutóbb megfogadtam, hogy egy hagyományosabb burgert eszek legközelebb, ez mondjuk félig meddig sikerült is. Mert hogy ugyan nincsen eget rengető nagy extra az összetevők tekintetében, de valahogy mégis olyan hibátlan egységgé kovácsolódtak a résztvevők, hogy végig azon morfondíroztam, hogy egyrészt ez piszkosul rendben van, másrészt pedig nagyon különleges kis burger ez, harmadrészt pedig, olyan, mintha én csináltam volna, haha. A zsemle ugye nem éppen hétköznapi, ugyanakkor teljesen jól működik, végig egyben marad, de mégsem túl tömör. A hús is rendben van, bár valamivel kevesebb sütés jól állt volna neki. Ugyanakkor a kellő mennyiségű és csábítóan nyúló sajt, a folyamatosan fel-felbukkanó ízletes bacon és az egészen fantasztikus hagymalekvár triója megadta azt a bizonyos szükséges pluszt. Leginkább a hagyma ízvilágában ismertem magamra, jár érte a nagy pacsi! Összességében tehát, főleg ilyen árkategóriában ez egy nagyon jó hamburger volt, ismerve az étlap szereplőit pedig továbbra is azt mondom, hogy nem most jártam itt utoljára, ez egészen biztos. Ráadásul az egészen elképesztő burger választékon túl szerepelnek még egyéb finomságok is a kínálatban. Remélem a szagelszívást is sikerül megoldani, mert elég nagy füst volt bent, valamint a síri csend is csupán a kezdeti hiányosságok egyike volt, de egyébként egy tényleg jópofa kis hely benyomását keltette még így idejekorán is, illetve tök jó, hogy ez az egyébként minőségi burgerezőkben nem éppen bővelkedő környék is kapott végre egy tisztességes helyet. Sok sikert kívánok nekik a továbbiakhoz, hajrá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr3211933375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása