Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

SMOKEY DUCK ROLLER a Don Pepe májusi kínálatában

Ízbomba helyett egy ízszegény tortilla tekercs

2022. május 11. - Csabi Konyhája

Megörültem, amikor láttam, hogy májusban ismét visszatér egyik kedvenc ételcsoportom, a Don Pepe havi akciós ajánlatai közé. Mondjuk az agyamat azért nem dobtam el az összeállítás leírását olvasva, hiszen a Don Pepe univerzumban tekintve ez egy visszafogottabb kompozíció, de persze attól még hogy valami nem ordítóan harsány, még lehet nagyon jó! Szokás szerint a békásmegyeri étteremből rendelve vártam, hogy megkóstolhassam a SMOKEY DUCK ROLLER tortilla tekercset.

dsc03877_1.JPG

A leírás szerint a tortilla lapba BBQ szószos sajtkrém alap, jázminrizses-kacsamelles-lilhagymás-BBQ szószos-füstölt sajtos ragu és füge kerül. Ha nagyon szőrszálhasogató akarnék lenni, akkor megjegyezném, hogy ehhez képest a promo képen saláta és paprika (?) is látható. Mindegy is. Félbevágva egyből érzékeltem, hogy sajnos valami ezúttal sem az eredeti koncepció szerint készült. Most nem azért, de a leírás szerint RAGU kerül a tortillába. Ehhez képest egy jó nagy adag üres rizs teszi ki beltartalom harmadát körülbelül, aminek a külső pereme azért valamit felvett a jelzett BBQ szószos sajtkrém alapból, de a színén kívül az ízvilágba nem nagyon szólt bele. Ehhez társul a teljesen natúr kacsahús, amit a füge és az egyébként szimpatikusan nyúló füstölt sajt igyekszik valamilyen szinten feldobni, a nyers lilahagymát pedig nem igazán tudtam ebben a formában hova tenni. Akkor már egy jó kis pikáns hagymalekvár jobban passzolt volna a képbe. A BBQ szósz szerintem csak szimplán kimaradt amúgy mert egyáltalán nem éreztem és kissé száraz hatású is volt a végeredmény.

dsc03873.JPG

dsc03878_1.JPG

dsc03876_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr317823575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása