Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Tonhalas tortilla tekercs a Don Pepe augusztusi kínálatában

Egy kicsit többet ígért előzetesen ez az összeállítás

2022. augusztus 10. - Csabi Konyhája

Nem szívesen kezdem ezzel, de az utóbbi időben finoman fogalmazva sem jártam túl nagy sikerrel a Don Pepe teszteléseim során, de gondoltam megadom az esélyt ebben a hónapban is, főleg, mivel a tortilla tekercsek nagy kedvenceim közé tartoznak. Ezúttal egy tonhalas őrület került a havi különlegességek közé Creamy Tuna Wrap (2990.-) néven és szokás szerint a békásmegyeri étteremből rendeltem.

dsc04241_2.JPG

Sajnos már a dobozból kivéve csalódás ért, hiszen jól érzékelhetően igencsak vékonykára sikeredett ez a tekercs. A leírás alapján nagyon extrém őrületet mondjuk nem vártam, de azért egy korrekt ízélményben joggal bizakodtam. A tortilla lapba sajtkrém, lilahagyma, tonhal, majonéz, dijoni mustár, olivabogyó, aszalt paradicsom, articsóka, tojás, füstölt mozzarella került, ebből mondjuk legalább 3 alapanyaggal egész biztosan nem is találkoztam, paradicsom is csak sima kerül bele, viszont cserébe volt benne jó sok hagyma. Hát én komolyan nem tudom mi folyik a konyhán, de egészen komoly gond lehet. Ez így bizony nagyon gyenge volt sajnos és még azt se tudom mondani, hogy legalább az adag korrekt lett volna. 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr9817905137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása