Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

VEGÁN BBQ PARTY PIZZA a Don Pepe októberi újdonsága

Egy rendkívül laktató összeállítás, nem csak vegánoknak!

2022. október 26. - Csabi Konyhája

Külföldi kötelezettségeim miatt kicsit a hónap végére csúszott ezúttal a teszt, ugyanakkor a múltkori vegán pizza rendkívül pozitív élményén felbuzdulva most kifejezetten vártam műár a szóban forgó újabb összeállítást. A Don Pepe októberi extra pizzája a következőkből áll össze: céklás BBQ alap, vegán 'grillkolbász', lilhagyma, paprika, articsóka, gomba, aszalt paradicsom, BBQ szósz, vegán 'mozzarella' (3890.-)

dsc04356.JPG

Szokás szerint a békásmegyeri étteremből rendeltem és ránézésre ugyan nem esélyes a legszebb pizza díjára, azért bíztam benne, hogy ízre jobban fog teljesíteni. Elsőként a vegán kolbászokat teszteltem le némi céklás bbq szósz tunkolással. Na engem már itt levettek a lábamról! A vegán kolbász szerintem valami egészen kiváló darab, a bbq szósszal együtt pedig egy rendkívül ütős párost alkot. Maga a pizza is rendben van, igazság szerint ismételten egy jól sikerült, ízgazdag pizza ez, ami még engem, egy megrögzött húsevőt is elégedett csettintésre sarkallt az utolsó falatok elfogyasztása után. Már csak pár napig a Don Pepe kínálatában!

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr417962726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása