Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Mediterrán vegán pizza a Don Pepe aktuális újdonsága

Húsevőknek is bátran ajánlható

2022. szeptember 16. - Csabi Konyhája

Bár megrögzött húsevő vagyok, azért nem idegenkedem a vega/vegán ételektől sem, sőt! Így aztán a Don Pepe szeptemberi újdonságai közül kíváncsian neveztem be a havi extra pizzára, a VEGÁN GRILLKOLBÁSZOS MEDITERRÁN összeállításra, ami a következő feltétezéssel lett megálmodva: vegán 'tejfölös'-mustáros alap, vegán 'grillkolbász', lilahagyma, paprika, articsóka, olívabogyó, aszalt paradicsom, vegán 'mozzarella'. (3490.-) Szokás szerint a békásmegyeri egységből rendeltem és bíztam benne, hogy az elmúlt idők felemás élményei után végre újra sikerül elvarázsolni majd!

dsc04282_2.JPG

A dobozt kinyitva korrekt képet mutatott a pizza, láthatóan jól megpakolva minden jóval és az első falatok után elégedetten nyugtáztam, hogy bizony ez nagyon rendben van! Erőteljes és izgalmas ízvilággal megáldott összeállítás ez, amiről amúgy abszolút nem hiányoltam semmilyen húsfélét és ami talán még ennél is fontosabb, hogy a húspótló feltétek is nagyon jól teljesítettek. Mindent összevetve elmondható, hogy egy  rendkívül pozitív csalódás, egy igazán ütős ízélmény volt ez a vegán pizza, ami ráadásul még igen laktató is!

dsc04283_2.JPG

dsc04284_2.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr6817929517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása