Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Amikor a carbonara találkozik a rántott csirkemellel

Mindez pedig tortilla lapba csomagolva, csak augusztusban a Don Pepe kínálatában!

2023. augusztus 09. - Csabi Konyhája

Na végre ismét egy olyan összeállítással jelentkezett a Don Pepe, amitől nyilván sokan kitérnek a hitükből, miközben én kaján vigyorral vártam a futár érkezését, hogy megkóstolhassam a PARMIGIANA CARBONARA ROLLER névre keresztelt őrületet!

dsc05283.JPG

A tortilla lapba sajtkrém, carbonara szószos casarecce tészta, parmezános bundában rántott csirkemellcsíkok carbonara szósszal és mozzarella kerül a leírás szerint. (3690.-) A tekercs igencsak tisztességesen meg lett pakolva mindennel az előbb felsoroltakból, én pedig a legnagyobb megelégedettség közepette falatoztam ezt a nem mindennapi kompozíciót. Nyilván sokaknál kiveri a biztosítékot, hogy mégis hogy a francba kerül tészta a tortilla tekercsbe, de nekem abszolút tetszett. Jó szaftos volt az egész, nyúlt a sajt is, ahogy kell és a rántott csirkemell is teljesen passzolt az összeállításba. Én egyedül némi durvára tört borssal tudtam volna még további magaslatokba emelni az ízélményt, de ez így is elég derekasan megállta a helyét. Aki nyitott a különböző őrült keresztezésekre, annak bátran ajánlom ezt a különlegességet!

dsc05279_1.JPG

dsc05280.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr8518187877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása