Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Almás-fahéjas muffin

Pihe-puha és nagyon finom!

2021. november 10. - Csabi Konyhája

Muffin őrületem harmadik fejezetéhez értem és egy újabb pofonegyszerű, ám a végeredmény tekintetében annál nagyszerűbb receptet mutatok a zseniális sütőtökös és a nem kevésbé fenomenális mogyoróvajas-banános után most almával a főszerepben!

dsc04263_1.JPG

A már jól bevált arányokon nagyon nem is variáltam, először egy nagyobb tálban a szárazanyagokat kevertem össze: 150g liszt, 100g nádcukor, 1 csomag (10g) vanilin cukor, 1tk őrölt fahéj, 1 csomag (12g) sütőpor és egy csipet só
Egy másik tálban pedig két meghámozott és kislyukú reszelőn lereszelt almához (200g) adtam két tojást és 100g szőlőmagolajat, egy alapos elkeverést követően pedig már a lisztes keverékkel is egyneműre kavartam. Papírkosárkával kibélelt 12 darabos muffinformába egyenlő arányban elosztottam a masszát és 190 fokra előmelegített sütőben (légkeveréses funkcióval) 20 perc alatt készre sütöttem. Ezeket a számokat, arányokat már álmomból felköltve is egyből darálom, ha kell, haha.

dsc04215_1.JPG

dsc04217.JPG

A mennyei illatfelhő és a gusztusos látvány után már csak az ízteszt maradt hátra. A sütőből kivéve, még 5 percig pihentettem a kosárkákat a formában, majd rácsra kipakolva vártam, hogy kihűljenek. Ízlés szerint még egy kis porcukorral is meg lehet szórni. Az ízvilág és az állag ezúttal is csillagos ötös lett, az pedig, hogy még milyen hozzávalókkal, extrákkal tuningoljuk az alapreceptet, már tényleg csak rajtunk és a fantáziánkon múlik. Egész biztos vagyok benne, hogy ezzel még nem értek véget az én kalandozásaim se a témában. 

dsc04261_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr9616737704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása