Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Bounty muffin

A jól ismert csoki muffin formájában újragondolva

2024. január 12. - Csabi Konyhája

Az igazat megvallva nem vagyok egy nagy Bounty rajongó, de amúgy szeretem a kókuszt és valami új kihívást kerestem muffin fronton, így aztán gondoltam itt az ideje ismét valamit, nevezetesen ezt a híres csokiszeletet újragondolni.

dsc05639.JPG

 

HOZZÁVALÓK

170g liszt
140g cukor
12g sütőpor
40g kakaópor
csipet só
2 tojás (M)
100g napraforgóolaj
400g görög joghurt
100g kókuszreszelék

Jó szokás szerint egy nagyobb tálban előbb a száraz anyagokat mértem ki és kevertem össze: 170g liszt, 100g cukor, 12g sütőpor, csipet só és 40g kakópor. Egy másik tálban felvertem 2 tojást és előbb az olajjal, majd 300g görög joghurttal is egyneműre kavartam, végül a két tál tartalmát is összekevertem néhány határozott mozdulattal. A kókuszreszelékhez hozzáadtam 40g cukrot és 100g görög joghurtot és jó alaposan összekevertem, majd 12 egyenlő nagyságú kis labdát formáztam belőle. A papírkosárkákkal kibélelt muffinformákba 1-1 evőkanálnyi tésztát kanalaztam, majd belehelyeztem mindegyikbe egy-egy kókuszgolyót, végül mindegyiket befedtem a maradék csokis masszával. 180 fokra előmelegített sütőbe toltam és 20 perc alatt készre sütöttem. 5 percig még hagytam a formákban, majd utána rácsra kiszedve vártam meg hogy kihűljön.

Izgatottan vártam a kóstolót, illetve a félbevágást és hát mindkét fronton jelesre vizsgázott ez a kis muffin! Egy hamisítatlan csokis-kókuszos finomság ez, ami azért látványban ad egy kis pluszt, kókusz és/vagy Bounty rajongóknak pedig kötelező kipróbálni való ez a recept!

dsc05637.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr5618298869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása