Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Mexkitchen - egy falat mexikó

Mindent megtalálunk az étlapon, ami egy tex-mex helytől elvárható.

2017. március 24. - Csabi Konyhája

A Mexkitchen anno food truck-ként indult, amiből ma már kettővel járják az országot és egy beülős helyük is van Budán, a Pauler utcában, ahol korábban a Betevő működött. Tavaly a Street Food éjszakája alkalmával figyeltem fel rájuk, de az első látogatásom akkor még nem történt meg. Az étlapot szemrevételezve nem ért nagy meglepetésként, hogy lényegében teljesen lefedik az ilyenkor várható tex-mex kínálatot, így aztán vérmes reményekkel vágtam át az alagúton egy jó kis ütős élményben bízva.

dsc01942.JPG

Aznap pont egy nekem való napi menü volt a kínálatban, egy jó kis chimichanga, amihez bónuszként járt egy adag nachos is választható szósszal az akció értelmében. Ha már lúd, legyen kövér alapon kértem hozzá napi levest is, és így állt meg a végösszeg 1600 forintnál. Éppen időben, a nagy déli roham előtt sikerült még megérkeznem, nem sokkal később pedig szinte moccanni sem lehetett már a kis alapterületű, egyébként szimpatikus kis egységben, ami egyébként lényegében 1:1 megtartotta a Betevő kialakítását. Előbb a levesem érkezett meg, szimpi kis papír pohárkában. Korianderes paradicsomleves egy kis sajt szórással, jól hangzik nem? A vizionált ízorgia viszont sajnos elmaradt, inkább semleges ízvilágú volt az egész, amit én nagyon sajnáltam, főleg úgy, hogy a Mexkitchen mottója: Ha mexikói, akkor legyen csípős! Hát lehetett is volna, de sajna nem volt az.

A folytatásban következett a chimichanga, ami a kiírás szerint Food Rock névre hallgatott, amiből nem sok derült ki, mivel étlapon ilyen versenyző nem szerepel. A tálalás sajna elég gyengére sikerült, vizuálban nagyon durván elmarad az eddigi két giga élményemhez (Revolución, Chimichanga) képest. A műanyag evőeszközökkel ráadásul elég nehézkesen ment a felvágás, így féltávon kezembe vettem az irányítást és inkább így falatoztam tovább. A töltelék a korábbi két élményemhez képest azért egy igencsak szerényebb vonalat képviselt, de persze ez árban is jelentkezik. A töltelék csirkehusi, ami szerintem a legkevésbé illik ehhez, korábban ugye sertéssel és marhával is próbálkoztam. A mellé kapott chipsről sokat nem lehet értekezi, viszont a salsa szószról elmondható, hogy nagyon jóféle, finom és igazán kellemesen csípős! Összességében éhen ugyan nem maradtam, de jóval nagyobb élményt, az ízlelőbimbókra mért igazi lórugást vártam, így viszont inkább csalódottan távoztam.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr8212326669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása