Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Újragondolt rántotta variáció a Don Pepétől

Fullos tojásrántottás tekercs a havi aktuális őrület

2018. december 21. - Csabi Konyhája

Múlt hónapban debütált a Don Pepe legújabb ételcsoportja, a Fried Chick & Roll pedig egy igen erőteljes indításnak bizonyult, ami után első olvasatra azért nem dobtam akkora hátast a rántottás tekercstől, ami a decemberi kínálatot erősíti. Ettől függetlenül, vagy talán éppen ezért nem hagyhattam próba nélkül és kíváncsian vártam, vajon milyen is ez az újragondolt rántotta őrület...

dsc06203.JPG

Először is a csomagolás átesett némi fejlesztésen, ami mindenképp dicséretes, ami viszont ennél is fontosabb, hogy már rögtön az első harapástól nem várt sokkot kaptam. Iszonyatosan gazdag ízvilág fogadott és hát az elnevezés sem túlzó, mert ez bizony tényleg fullos! Ezúttal nincs választható öntet opció, de egy percig sem volt hiányérzetem emiatt. A cheddar sajtkrémmel megkent tortilla lapba a következők lettek halmozva a feltekerés előtt: tojásrántotta lilahagymával, sonkával, főtt-füstölt császárszalonnával, Csabai kolbásszal, hegyes erős paprikával, gombával, paradicsommal, és reszelt trappistával (1980.-)

dsc06199.JPG

dsc06200.JPG

dsc06201.JPG

És hát igen, ez körülbelül életem egyik legfinomabb, legízgazdagabb, szaftos rántottája volt, aminek az elfogyasztása után bizony rendkívül kellemes jóllakottság lett úrrá rajtam. Iszonyatosan csúszik ez a tekercs, egyik falat a másik után, de közben meg becsapós azért a dolog, mert tényleg sunyin eltelít. Kíváncsian várom milyen újabb tekercselésekkel rukkol elő a jövőben a Don Pepe, mert ez idáig egy nagyon jól eltalált vonal elgondolás és megvalósítás terén egyaránt.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr8314500226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása