Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Blue Monkey Hot Dog, Budapest

Parádés hot dog specialitások a Nyugatinál

2022. június 08. - Csabi Konyhája

Már egy ideje szemeztem a villamoson utazva a Nyugatinál található Blue Monkey-val, de végül a végső lökést egy ismerősöm posztja adta meg, ami szerint itt tényleg nem mindennapi hot dog csodákkal csillapíthatjuk éhségünket, így aztán egy baráti sörözést követően hazafelé menet útba is ejtettem a helyet.

dsc04001.JPG

A belépést követően hamar zavarba is jöttem, mert nem igazán voltam felkészülve arra, hogy ennyire extravagáns, különleges összeállítások szerepelnek az étlapon és hát tényleg nehéz volt a döntés, mert lényegében mindegyik hot dog egy teljesen más ízvilágot képvisel, így aztán már kóstolás előtt azt éreztem, hogy ide tuti vissza kell még jönnöm, kipróbálni mindegyiket! A hot dog mellé akár sült burgonyát is lehet kérni, amihez pedig elég spéci szószválaszték is dukál. Az üdítők mellett kommersz és kézműves sörök is helyet kaptak a hűtőben, tehát tényleg minden adott itt egy jó kis gasztro fiesztához.

dsc03995.JPG

dsc03996_1.JPG

Végül a havi specialitásra esett a választásom, ami egy jó kis chilis őrület, Hot Chili Dog néven. (1699.-) A házi készítésű kiflibe habanero chilis húsos ragu kerül lilahagymával, cheddar sajttal és prémium virslivel. Vadítóan jól nézett ki a frissen készített mű, aminél külön nagyon szimpatikus volt, hogy a ragut rostlapon forgatták át. A papírtálcán foglalt helyet ez a dögös hot dog és szimpatikus módon egy törlőkendő is járt mellé. Már ránézésre megelőlegeztem a fantasztikus jelzőt, ami az első harapások után frenetikusba csapott át és az utolsó falatokig ki is tartott. Ráadásul az volt a legszebb az egészben, hogy a lehető legjobb érzékkel lett beállítva az erőfaktor és még bőven élvezhető volt az egész, miközben azért megdolgoztatta picit a könnycsatornámat a chili. Nem is emlékszem mikor ettem utoljára ilyen jó hot dogot (6 évvel ezelőtt már írtam egy komolyabb átfogó cikket az akkori kínálatról a fővárosban) és tényleg csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy tegyen egy próbát, mert a csalódás egyszerűen kizárt! A kifli olyan szinten első osztályú pékáru, hogy az döbbenet, a virsli nem tűnik semmi extrának de abszolút teszi a dolgát és semmi kivetnivalót nem találtam benne, miközben a körítés egy teljesen új szintre emeli ezt az egyébként pofonegyszerű ételt. Köszönöm az élményt, jövök még!

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr6717844569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása