Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Satay csirkés tekercs a Don Pepe novemberi ajánlatai közt!

Ismét egy belevaló tortilla tekercs

2019. november 26. - Csabi Konyhája

Múlt hónapban én is lelkesen számoltam be a Don Pepe satay csirkés pizza őrületéről, így aztán amikor megláttam, hogy novemberben egy jó kis tekercsként születik újjá a dolog, rögtön tudtam, hogy ezt mindenképp muszáj lesz megkóstolnom. Persze az überbrutális meatlover pizzát nem előzhette meg a sorban, de végül sikerült időt szakítanom a tekercs tesztelésére is, ráadásul a nemrégiben megújult békásmegyeri egységben, így aztán két legyet üthettem egy csapással.

dsc07701_1.JPG

Megmondom őszintén, nekem nagyon tetszett az étterem korábbi régimódi bája, de persze azt is megértem, hogy haladni kel a korral. Egy rendkívül modern, ám mégis első látásra szerethető kép fogadott. Rendkívül egységes képet mutat az étterem, letisztult, minimalista design, hatalmas ablakfelületekkel és kellemesen szellős térkihasználással. Sötétben pedig kívülről kissé futurisztikus hatást is kelt az egész. Kíváncsi leszek majd a teraszra is, hiszen az eddig is nagy húzóereje volt a helynek.

Első ránézésre éreztem, hogy valami nem teljesen stimmel a tekerccsel, mivel ahogy azt pont ugyanitt anno a hortobágyi tekercsnél is, mintha túlzottan is rizsközpontú lenne az összeállítás, ami jelen esetben hatványozottan igaz volt és akárhogy néztem, csirkemellcsíkoknak nyomát se találtam. Ugyanakkor a már illatra is rendkívül kívánatos tekercs ízre mégsem okozott csalódást. Rendkívül erőteljes ízvilága engem azonnal rabul ejtett, ez a mangós-kókuszos satay szósz valami kegyetlenül finom cucc! A mazsolás jázminrizs is profin teljesít még ha túlzottan is uralkodó a szerepe az összeállításban és bár valószínűleg nem ez volt a recept kitalálójának a célkitűzése, de engem a lehető legjobb értelembe véve egy igazán elborult tejberizs kompozícióra emlékeztetett a kész mű. Hús fronton ilyen szálaira szedett apró darabkákkal találkoztam, szóval azt nem lehet mondani, hogy kimaradt volna belőle teljesen, csak hát azért nem teljesen erre számítottam, valamint a leírás és a fotó sem ezt sugallta. 

dsc07697.JPG

dsc07698.JPG

Mindent összevetve azért jól teljesített a satay chicken wrap (2180.-) egy rendkívül szerethető és addiktív ízvilággal, ráadásul jó szokás szerint meglepően laktatónak is bizonyult a tekercs. A csirkemellcsíkok egyéni értelmezése viszont hagyott sajnos némi hiányérzetet bennem. A megújult békásmegyeri étteremről pedig elmondható, hogy nagyon szép lett, egy abszolút előremutató, a mai kor szellemiségének megfelelő, modern, egységes arculattal.

dsc07705_2.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr9715317632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása