Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Brassói aprópecsenye, ami pizza

Természetesen a Don Pepe kínálatában

2021. október 08. - Csabi Konyhája

Megmondom őszintén, elsőre annyira nem vágott földhöz a gondolat, hogy a jó öreg brassóit egy pizzán lássam viszont, ugyanakkor hajtott a kíváncsiság is, hogy vajon mit tudnak ebből kihozni. Szokás szerint a Don Pepe havi ajánlatai között jelent meg ez a legújabb műfaji keresztezés, én pedig a békéscsabai egységből rendelve teszteltem le a végeredményt.

dsc04135.JPG

A tésztára pizzaparadicsom, mozzarella, sült burgonya, fokhagyma, só, bors, vöröshagyma, paprika, paradicsom, karaj, bacon és császárszalonna került (2990.-), a dobozt kinyitva pedig még a lélegzetem is elállt konkrétan. Az a nem mindennapi eset állt elő, hogy élőben ezerszer durvábban nézett ki a nagy mű, mint a promó fotón és egész egyszerűen alig vártam, hogy megkóstolhassam ezt a brutálisan megpakolt pizzát. Mohóságomnak a szájpadlásom esett áldozatul, mert konkrétan rommá égettem az első falattal, miközben ámultam és bámultam és kaján vigyorral tömtem magamba a szeleteket. Ez a pizza egyszerűen annyira oda lett téve, hogy az nem igaz! Valójában ez is egyfajta húsimádó összeállítás, hiszen nem volt olyan falat, ahol ne találkoztam volna a karaj-bacon-császárszalonna trió valamelyikével. Egy iszonyatosan szaftos őrület az egész, amiben a rengeteg szalonnához egészen kiváló módon illik a nálam amúgyis nagy favorit Don Pepe burgonya, ami itt azért a körettel ellentétben kisebb darabokra lett vágva és külön kis csibészséget visz az egész ízvilágba a paradicsom édeskéssége. Közben pedig álomszerűen nyúlik a sajt is, hát kérem szépen, én ennél többet nem is kérek egy nagyon vagány, brutálisan laktató pizzától. Köszi az élményt Don Pepe! 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr4016710688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gato666 2021.10.08. 23:04:46

Fizetett hirdetés?

Sunny Days 2021.10.08. 23:38:33

igen, a hirdetést a fogyitabletta.hu támogatta

Csabi Konyhája · http://csabikonyhaja.blog.hu 2021.10.13. 08:06:18

@Gato666: Bárcsak az lenne. :))) Én örülnék a legjobban. Tudom, sokaknak hihetetlen ez, de nekem amúgy bejönnek ezek a cuccok. Amúgy nem mindig, voltak itt már kemény kritikák is megfogalmazva, de például ez a szóban forgó összeállítás nekem speciel nagyon bejött.

zolujfka 2022.03.30. 15:46:34

Mi is megkóstoltuk barátaimmal, azóta se találunk a sima kínálatba ilyen jót. Kár, hogy csak egyszer volt Budán Kutyavásár!
süti beállítások módosítása