Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

A Don Pepe áprilisi ajánlata: VEGÁN PROTEIN PIZZA

2023. április 14. - Csabi Konyhája

Annak ellenére, hogy nem vagyok se vegetáriánus, se vegán, előszeretettel szoktam én magam is alkotni e műfajban, a Don Pepe ilyen jellegű pizzái pedig már többször bizonyítottak nálam, így aztán a havi újdonságot már mondhatni teljes magabiztossággal és kíváncsisággal rendeltem a békásmegyeri étteremből. dsc04902_1.JPG

A futártól átvett doboznak igencsak komoly súlya volt, a tésztára pedig a következő összetevők lettek halmozva: bazsalikomos zöldborsókrém alap, vörösbab, lencse, zöldborsó, füstölt tofu, borsóhús, földimogyoró, szójababcsíra, vegán ‘mozzarella’ Mindez pedig 3590 forintos áron. Ránézésre teljesen rendben volt a pizza, de ami ugye minden esetben még ennél is fontosabb, hogy az ízvilágban sem volt semmi hiba! Értelemszerűen a zöldborsó volt az uralkodó, de az összes többi összetevő is megdolgozott a nyelvbimbók kegyeiért, ízre és állagra is jelesre vizsgázott a pizza. Én külön kiemelném még a földimogyoró jelenlétét, ami már a kemencébe kerülés előtt rákerült a pizzára, ezáltal kaptak némi extra pörkölést a szemek, ami szerintem baromira jót tett a teljes ízvilág tekintetében. Ráadásul az adagra se lehetett panaszom, én igazából kétszer jóllaktam vele. Mindent összevetve tehát lehetsz vegán vagy húsevő, én csak ajánlani tudom a Don Pepe áprilisi újdonságát!

dsc04903_1.JPG

dsc04904_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr8218101000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása