Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Fahéjas-almás palacsinta sütőben

2013. szeptember 21. - Csabi Konyhája

Ahogy azt a tojásleves poszt végén ígértem, jöjjön a folytatás! Igazából ritkán szoktam több fogást csinálni egyszerre, de valahogy ez a kettő nagyon összepasszolt, illetve így legalább attól sem kellett félnem, hogy éhen maradok. ;) A palacsintát amúgy is imádom, de így hogy az egészet sütőben csináltam, megkíméltem magam a néha macerás és időigényes palacsintasütéstől...


Mérőeszközként egy 3 decis bögrét használtam, így a palacsintatészta alapját a következőképpen alakítottam ki: 2 bögre liszt, 5 teáskanál cukor, 1 teáskanál sütőpor. Miután ezt elkevertem egy tálban, mindössze 1 tojást adtam hozzá és jól összedolgoztam az egészet, majd szép fokozatosan adagoltam hozzá 2 bögre tejet. Én sima fakanállal kavartam és bődületesen simára sikeredett minden erőfeszítés nélkül! :)


A végén még fél bögre ásványvizet is hozzáöntöttem, majd az összekeverést követően egy kivajazott tepsibe öntöttem. Egy almát meghámoztam, kicsumáztam, majd szép vékony cikkelyeket vágtam le belőle egymás után, amiket szépen felsorakoztattam a palacsintatészta tetején, jó szorosan, hogy mindenhova jusson. Aztán összekevertem 5 teáskanál cukrot 2 teáskanál fahéjjal és szép gazdagon megszórtam vele a tetejét. Előmelegített sütőben, 180 fokon kb. 25 perc alatt készre sütöttem. Ilyen egyszerű az egész!


Magában is nagyon finom volt, de én a második szeletnél megfejeltem az egészet egy kis tejszínhabbal... hmmm... :P

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr798577380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása