Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Filet Mignon Steak @ Rézangyal Mediterrán Bistro

2014. február 05. - Csabi Konyhája

Megláttam a Bónusz Brigádon ezt a csábító ajánlatot és azonnal lecsaptam rá. Ugye már az első saját készítésű (és egyben az eddigi legjobb) steak élményem alkalmával is elkalandoztam néhány gondolat erejéig abba az irányba, hogy kitartóan keresem, gyermeki lelkesedéssel kutatom a legjobb steakeket. Lássuk, milyen élményekkel gazdagodtam a Liszt Ferenc téren található Rézangyal Mediterrán Bistro-ban!


A bónuszban több helytelen információ is szerepelt már például a beválthatóság napjait illetően is, de végül egy péntek kora délutáni időpontra sikerült asztalt foglalni. A pult mellett ajánlott egy asztalt a fogadó pincér, majd rövid étlap mustra után egy jó barna sörrel hangolódtam a steakre. Nem sokkal később megérkezett a bónusz részeként egy 4 cl cigánymeggy pálinka, aminél jobb kezdésről nem is álmodhattam volna. Egyszerűen mennyei volt! Egész hamar megjött az étel is, ami igencsak ízlésesen lett tálalva. Előzetesen nem is nagyon merültem el a részletekben, így egy kicsit meglepett a két kisebb húsdarab, de aztán utólag utánaolvasva pontosan azt kaptam, amiről szó volt. A filet mignon ugyanis a bélszín kisebb végéből van vágva és általában 10 dekás. Mondjuk érdekes, hogy szinte mindenhol szuperlatívuszokban beszélnek róla, meg hogy szinte elolvad az ember szájában, én ezt nem teljesen így tapasztaltam meg. Előzetesen nem kérdezték, de gondolom a legtöbb helyen a medium az alapértelmezett steak, így ebben nem volt hiba. Itt-ott kicsit rágósabb volt a kelleténél, de egyébként nem volt vele komoly gond. A köreten sokat gondolkodtam előzetesen, minden bizonnyal sima steak burgonyát kértem volna, de a pincér kifejezett ajánlására végül a fokhagymás-tejfölös fóliás burgonya mellett döntöttem. Kaptam is belőle kettőt, ami egyébként tök rendben volt, de én nem igazán éreztem a legoptimálisabb köretnek a steakhez, főleg hogy szósznak pedig Jack Daniel's-es barna mártást kértem. Az adag egyébként kellemesen elegendő volt, mondjuk tegyük hozzá, hogy nem farkaséhesen érkeztem. Az élmény okés volt, de semmi extra. A 3000 forintot összességében megérte, főleg ha lebontjuk tételesen, viszont az eredeti ár, ami ennek a duplája lenne, már erősen szemöldök ráncolásra késztetne.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr918577320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása