Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #108 - Coyote Burger & Pub, Sopron

2016. szeptember 07. - Csabi Konyhája

Sopron burgerválasztékát már elég szépen feltérképeztem az elmúlt 1-2 évben, de még persze mindig vannak helyek, ahova el tudok látogatni, ha valamilyen okból kifolyólag a hűség városában járok. Így történt ez most is, egy jó kis nyárbúcsúztató koncert apropóján. Előzetesen nem sokat tudtam a helyről csak annyit, hogy van burgerük, házi alapanyagokból, és ez nekem épp elég is volt, hogy a buli előtt elkanyarodjunk a Coyote Burger & Pubhoz.

dsc07949.JPG

Elég pofás egyébként a helyszín, mi természetesen kint foglaltunk helyet és az egyébként egész érdekes burgerválasztékból én a legdurvábbat választottam, ami Gorál burger néven futott és még így is 1000 Ft alatt maradt a végösszeg, egész pontosan 990 forintot kértek ezért az egyébként igencsak méretes hambiért, ami leginkább egy balkán burgerre hasonlított...

dsc07936.JPG

dsc07950.JPG

A házi zsemle egyébként egy nagyon jó darab, ilyen lepényes jellegű. A 18 dekás húspogácsa kissé túlságosan is sós lett, más ízt sajnos nem nagyon éreztem ki belőle, viszont a körítés nagyon jóra sikeredett. Zöldségek, bacon, káposzta, kaliforniai paprika, illetve ketchup és mustár kapott még helyet az igencsak csucsogós összeállításban. Különösebben nagy gasztronómiai katarzist nem okozott, viszont igazából gond se volt vele, illetve az ár/érték arány is jóra vizsgázott. Nem voltak vérmes reményeim előzetesen, de összességében egy jót ettem, szó se róla. A burger mellé házi menta szörpöt kortyolgattam, ami szintén jó választásnak bizonyult. Asztaltársaságunknál még egy pizza is be lett rendelve, belekóstoltam abba is és teljesen rendben volt. Összességében tehát az élmény korrektnek volt mondható, ugyanakkor az egyértelműen kijelenthető, hogy burger fronton nem a Coyote Sopron legerősebb versenyzője.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr6311672320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása