Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #110 - Baan's Kitchen, Budapest

2016. szeptember 21. - Csabi Konyhája

A Baan's Kitchen eredetileg egy szegedi burgerezőként indult, de nemrégiben a fővárosban is nyitottak egy helyet a Keleti Pályaudvartól nem messze, engem pedig egymás után találtak be a baráti ajánlások, hogy ezt mindenképp ki kell próbálnom. Hallgatok én a jó szóra, plusz 1-2 igazán bizalomgerjesztő cikket is olvastam a helyről, így aztán gyorsan előrevettem a listámon és gondoltam meglepem magam ebédre egy kiadós burgerrel. Előzetesen rácsekkoltam az étlapra és hát igencsak bajban voltam, hogy mit is válasszak majd, de úgy voltam vele, hogy egy kicsit úszok az árral, esetlegesen hagyom magam rábeszélni valamire, vagy majd a pillanat hevében döntök... sadaweb_tomburger_szeged-0031-5816_1.jpg

dsc08235.JPGAz egész pontosan a Bethlen Gábor utcában található kis üzlet valóban nem túl nagy alapterületű, ahogy ezt korábban hallottam is, mindössze két könyöklővel van felszerelve és a fejünk felett pedig jól hallható, ahogy lépked a szakács és serényen dolgozik. A szellőzést elég jól megoldották mert a sütőlap sercegésén kívül illatok nem igazán adják tudtunkra, hogy mi is készül igazából. Előzetesen eldöntöttem, hogy nem a durvább összeállítások valamelyikével kezdek be, de végül nem tudtam ellenállni és bekértem a Mega-Tom névre hallgató szörnyeteget, ami a Juicy Lucy egy igencsak elborult verziója. "Juicy és A-TOM  házasságából született. Benne van a sajttal töltött husi és a grillkolbász is."

(buci100g, sajttal töltött husi 280g, bacon, grillkolbász feltekerve és megsütve meg a többi...)

dsc08232.JPG

Szerencsére a képen látható darab és a valóság között nincs különbség és hát már ránézésre is igencsak tekintélyt parancsoló művel találtam magam szemben. Evőeszköz nem érkezett a burger mellé, én pedig voltam annyira éhes, hogy ne legyen kedvem még félbevágással bíbelődni (a fenti fotót a honlapról kölcsönöztem és Sada mester keze munkáját dicséri), gyors körbefotózást követően neki is estem a lakomának. Nem egyszerű amúgy enni a hambit, és bizony rögtön az elején le is lövöm az összeállítás igazából egyetlen gyengébb pontját, ami a zsemle. Nem tudom, nekem elsőre kissé ridegnek bizonyult, nem igazán lehet jól összetartani és bizony nagyon csúszkált benne az anyag, illetve hamar teljesen átázott az egész és kezdetét vehette a küzdelem étel és ember között...

Ugyanakkor ízre nagyon rendben volt az egész, rendkívül sok minden lett a zsemlébe felhalmozva és szépen egymás után, egymással versengve jönnek is az ízek. A kolbász egyszerűen csillagos ötös, és a hatalmas húspogácsa is jól teljesített miközben veszettül nyúlt a két húspogácsa közé elhelyezett sajt. A zöldségek közül a paradicsom volt a fő elem, illetve a dinsztelt káposzta is jelezte folyamatosan jótékony jelenlétét a baconnel együtt. A szószok talán picit túl lettek tolva, lényegében könyékig úsztam bennük a végére, de egyébként szerencsére ennél nagyobb baj nem volt. Mivel farkaséhes voltam, így elég gyorsan elfogyott a burger, aminek elfogyasztása után igencsak elégedetten csettintettem. A kolbász mondjuk egyértelműen uralta az összképet és egyik nagy erőssége volt az összeállításnak, úgyhogy elég sanszos, hogy majd még visszatérek egy kissé hagyományosabb összeállítás kóstolására is. Ráadásul hamarosan nyílik egy másik, beülős hely is a fővárosban, szóval lehet majd az lesz a visszatérésem apropója. ;) Na de addig is sok sikert kívánok a Baan's Kitchennek, Ti pedig látogassatok el egyszer mindenképp, ha valami extrémebbre vágytok, mert ez tényleg egy igazi kincs a fővárosi burgerrengetegben!

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr5111729757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása