Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #112 - Tamás Bátya Kunyhója, Veszprém

Alkoholista burger.

2016. október 25. - Csabi Konyhája

Korábban már írtam egy nagyon menő veszprémi helyről, a Fricskáról, most pedig, hogy ismét Veszprémben akadt dolgom, hallgattam egy baráti jó tanácsra és koncert után a Tamás Bátya Kunyhója felé vettük az irányt. Mivel elég későre járt már, igazából nagyon más opció nem is lett volna a közelben, úgyhogy bizakodva vártam, hogy mit tud a hely. dsc_0293_lr.jpg

Mondjuk már az 1000 Ft alatti árfekvésből is lehetett sejteni, hogy nem életem gasztro katarzisa vár rám, azért bíztam benne, hogy a névadó burger (850.-) azért egy kellően ütős élményt fog okozni. Tamás Bátya Kedvence annyiból állt, hogy a standard burgerbe még bacon, pirított hagyma és chili is került. A hambi maga elég méretes és egyébként a zsemlével se volt igazából gond. Az összeállítás amúgy nem igazán mutatott túl a strandos kategórián, bár a chili és a pirított hagyma is elég jól emelte az élményt. A hús egy teljesen közömbös darab kinézetre és ízre egyaránt. Mindettől függetlenül ár-érték arányban korrektnek nevezhető, bár azon jót nevettem, amikor társaságunk egyik kritikusabb tagja alkoholista burgernek nevezte Tamás Bátya termékét, hiszen ez pontosan az a fajta étel, ami baromi jól tud esni hazafelé menet már nem annyira szomjas állapotban, amikor lényegében mindegy hogy mit, csak egyen valamit az ember, haha. Éhenhalás ellen tehát OK, de amúgy nem igazán ajánlott burgerező a Tamás Bátya Kunyhója. (A képek minőségéért pedig elnézést, a saját kamerámból otthon hagytam a memóriakártyát.)

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr9911798435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása