Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Szuper szexi cubano szendvics és hamburger a Beer, Burger, Barbecue Fesztiválon!

Mindkét food truckban Gál Attila remekművei készültek, az egyikben maga a mester sütögetett.

2017. április 25. - Csabi Konyhája

Gál Attilát és a Piknik Utczabár food truckot a tavalyi Hamburger Days alkalmával volt szerencsém megismerni és az akkori ételélmény és a személyes kontakt hatására örökre szívembe zártam a burger különlegességeket, ami mellé Attilla cubano szendvicse is feliratkozott az instant kedvenceim közé a hónap elején megrendezésre került Streetfood Opening fesztiválon. Most a Beer, Burger, Barbecue Fesztiválon mindkét kocsival kint volt a mester, én pedig mindkét helyen kipróbáltam, hogy milyen finomságok készülnek ezúttal.

dsc02418.JPG

Mivel folyamatos rohanásban voltam a fesztiválon a saját fellépésem miatt, így első körben egy már kihűlt csirkés cubano szendvicset kóstoltam, ami azt kell, hogy mondjam, hidegen is abszolút 10/10-re vizsgázott, egészen elképesztő ízorgiával, de mégis egy egységes, harmonikus világot teremtve. Később frissen is kipróbáltam az angus verziót, ez esetben a mustárral megkent hamburger zsemlébe gyönyörű angus húspogácsa került, természetesen szigorúan mediumra sütve, némi sült tarjával megfejelve még a hús osztagot. Ezen kívül pedig egy igen emberes adagnyi kéksajt landolt a husin, valamint cheddar sajt és némi csemege uborka, aminek érdekes módon eléggé kovászos uborka íze volt, haha. Ez az összeállítás pedig szépen össze lett még sütve utolsó lépésként. 

Az élmény leírhatatlan, ezt át kell élni, érezni! A sült zsemle tökéletesen működött, a húsnál jobbat kívánni se lehetne, a rengeteg sajttól pedig meseszerűen krémes lett az élmény és bár picit féltem előzetesen, de egyáltalán nem nyomta el a többi résztvevőt a kéksajt, ahogy a gazdagon adagolt uborka sem. Egy igazán bőkezűen megpakolt szendvics kánaán volt ez, amiben az összetevők egy brutális ízélményben csúcsosodtak ki, az első falattól az utolsóig a legdurvább katarzis kerülgetett. Zsenialitás felsőfokon! 

Attiláról tudni kell, hogy nem csak kiváló szakember, de óriási figura is, akinek mindenkihez van valami elmés hozzászólása, vicces megjegyzése, tehát egy kisebbfajta show is jár a szendvicsek mellé. Először a kacsamájas burgerre pályáztam a szomszédos Piknik buszánál, de arról végül lemaradtam, így ismételten a chilis mangó angus maradt, amihez annak idején már volt egyszer szerencsém, de nem bántam az újrázást, hiszen kíváncsi voltam, változott-e valamit azóta a jól bevált recept. Kapásból nagyobb lett most a szendvics a normál méretű zsemle miatt, és ebből adódóan a húspogácsa is változott méretre, amit meglepetésszerűen beduplázott a hamburgert készítő hölgy. Igazából lehet, hogy az utolsó nap zárórája felé közelítve ők is szerették volna már kipörgetni azt a kevés kis maradékot, de ezúton is köszönöm ezt a kis nemes gesztust! A husi ez esetben kicsit túlment a mediumon, de még így is iszonyatosan lédús maradt, a legapróbb összenyomásra is jól látható volt a szaftosság, tehát ezt negatívumként nem tudnám felróni. A bbq szósz / chilis mangó párosa is kiválóan teljesített, bár az igazat megvallva, most kevésbé éreztem csípősnek, mint annak idején, de függetlenül is egy több, mint korrekt burger élménnyel gazdagodtam.

Összességében tehát mindkét busztól elégedetten távozhattam és az 1500 forintos ár is teljesen korrektnek mondható, de ahogy az az írásomból is kitűnik, a cubano szendvics lett az egyértelmű nagy kedvencem, ráadásul zsinórban már a második katarzis élményemről számolok be, úgyhogy külön sajnálom, hogy egyelőre "csak" a fesztiválokon található meg ez a kék-fehér csíkos kis kocsi, aminek felkeresését nyomatékosan ajánlok mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr2912451545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása