Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #140 - Meal Box, Gyöngyös

Szuper ételek és kellemes amerikai étkezde hangulat.

2017. október 15. - Csabi Konyhája

A gyöngyösi Meal Box már jó ideje a listámon szerepelt, de eddig mindig akkor jártam arra, amikor nem voltam éhes, így aztán egészen mostanáig váratott magára a tesztelés. Megmondom őszintén, valamilyen okból kifolyólag én azt hittem, hogy a szó rosszabbik értelmében vett gyorsétteremről van szó, mekis jellegű kajával, de hamar rá kellett jönnöm, hogy eléggé messze jártam az igazságtól...

dsc03908.JPG

Az ajtón belépve előbb az italpultba futunk, majd tovább haladva egy rendkívül szimpatikus, hamisítatlan amcsi diner tárult elém. Az étlap túlnyomó részét a pizzaválaszték teszi ki, de azért a számos burger opció mellett különböző frissensültek és csábító desszertek is helyet kaptak. Kicsit gondban voltam a burger kiválasztásával, hiszen sertéshúsos és csirkés opción kívül csak vegát találtam. Persze ettem én már jó sertés burgert is, tehát annyira azért nem ijedtem meg, végül a lista legtetején található Brooklyn Burgert választottam. A zsemlébe a sertéspogin kívül saláta, grillezett füstölt sajt, bacon, paradicsom, lilahagyma, ketchup és mustár kerül, ez utóbbit én viszont lecseréltem mx hamburger szószra. Ezúttal is jár a pacsi a rugalmasságért! Mindez pedig 1290 forintba kerül.

Igencsak meglepett a burger már első ránézésre is, hiszen én egy előrecsomagolt, gagyi kis zsemlére számítottam keretként, ehhez képest egy helyi sütödéből érkezik a buci, ami kategóriájában az egyik legjobb, amihez valaha szerencsém volt. Puha, friss, mégis ropogós és könnyed volt a pékárú, amivel végig sikerült egyben tartani a feltétek sokaságát. Ízre kellemesen édeskés, abszolút telitalálat! A húspogácsa se lett elaprózva, rendesen kitöltötte a méretes zsemlét. A tömörebb fajtából való, de ízre tök rendben volt. A bacont is kiéreztem az összeállításból és a zöldségek is hozták az ilyenkor kötelezőt. A szósz is jól teljesített, ilyen klasszikus burger szósz ízvilág, pont kellemes. Az igencsak bőkezűen adagolt sajt pedig nyúlt, mint a mesében, így aztán összességében egy teljesen jó élménnyel gazdagodtam és hát bizony nagyon pozitívan csalódtam.

Egész biztos, hogy mást is ki fogok próbálni még a jövőben az étlapról. Ráadásul franchise-ról beszélünk, ami Füzesabonyról indult, ez a gyöngyösi egység pedig kb. egy évvel ezelőtt nyitotta meg kapuit, de nagy meglepetésemre még Szentendrén is található éttermük.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr6912929191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása