Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Hűsítő és egészséges vitaminbomba

Egy végtelenségig variálható műfaj, amiben alkotni már nem is lehetne ennél egyszerűbb

2018. július 16. - Csabi Konyhája

Megmondom őszintén, hogy sokszor azon veszem észre magam, hogy bár szeretem a gyümölcsöket, néha nincs kedvem megenni őket, viszont bármikor szívesen megiszom a gyümölcslevet, házi turmixokat. Az utóbbi időben eléggé elkapott a smoothie láz és már sikerült pár elég érdekes kompozíciót megalkotnom, a mostani cikk alanya pedig annyira jól sikerült, hogy gondoltam megér egy pár soros cikkecskét.

dsc05378.JPG

Az egész ötlet onnan jött, hogy eléggé megsokasodtak a gyümölcsök idehaza és a többségük kezdte azt a határt elérni, hogy ezt most meg kell enni, vagy a kukában fogja végezni. Ilyen esetekre jó mindent beledobálni a turmixgépbe és gyorsan ledönteni az elkészült finomságot. Fogtam 5 őszibarackot (hámozás és mag nélkül 48dkg), 1 banánt (10dkg), 1 almát (hámozás és magház nélkül 90g) és egy fél citromot (60g), felöntöttem egy kis pohár natúr joghurttal (1.5dl) és adtam még hozzá két evőkanál mézet, végezetül pedig 6 levél friss mentát is dobtam még mindezek tetejére, majd jó alaposan leturmixoltam az egészet. Aki hígabbra szeretné, nyugodtan adjon hozzá vizet is, én jobb szeretem ezt a kicsit sűrűbb állagot. Finoman édeskés, de inkább kellemesen savanykás lett a végeredmény, miközben a menta olyan extra üdeséget adott az egésznek, hogy ezt tényleg kár lett volna kihagyni. Egyszerre frissítő, kellemesen eltelítő ez a turmix és közben a bolti termékekkel ellentétben itt legalább tudjuk jól, hogy mi is kerül pontosan a pohárba. Azt meg már csak halkan jegyzem meg, hogy ízre is köröket ver a különböző gyümölcs- és ivólevekre. Egészségünkre!

dsc05376.JPG

dsc05379.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr1214113895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása