Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Gyengécske pizza mustra @ Pizza Forte

Többet ígért a mű, mint amit végül a valóságban nyújtott

2020. február 16. - Csabi Konyhája

Ez a teszt jó példája annak, hogy ami késik, nem múlik, vagy éppenséggel jobb későn, mint soha! Sokan, sok mindent ajánlanak nekem, plusz ugye én is nyitott szemmel járok a világban és egyre csak gyűlnek a tesztelendő helyek és ételek, én pedig igyekszek sort keríteni mindenre előbb vagy utóbb. Jelen esetben egy cirka két és fél évvel ezelőtti Don Pepe pizzatesztem alkalmával érkezett az ajánlás egyik olvasómtól, hogy mindenképp ki kell próbálnom a szóban forgó chili con carne pizzát a másik nagynevű pizzériánál, a Pizza Fortenél. Az információt elraktároztam, majd a napokban meg is született az elhatározás és bepróbálkoztam a művel!

dsc08055.JPG

Elsőként mindenképp kiemelném a remek honlapot, ami nagyon jól átlátható, minden apró részletre odafigyeltek és könnyen bejelölhető, hozzáadható bármi, amit szeretnénk. Tök egyszerűen lehet variálni például az összetevőkön, én ebbe most nem mentem bele, a választható tésztatípusok közül maradtam a klasszikusnál, viszont a pizzaszélnél ellágyultam és extráztam egy jó kis sajttal töltött széllel (de van bacon opció is!), így az alap 2395 forintra rájött még egy 400 forintos plusz. (A kiszállítás ingyenes volt.) Az étel útját egy jópofa grafika segítségével lehet nyomom követni és az előre jelzett 50-55 percen még 10 percet sikerült is faragni, ami ebédidőben egy mindenképp szép teljesítmény.

dsc08054.JPG

A dobozt kinyitva addigi pozitív hozzáállásom hamar átcsapott negatív rácsodálkozásba és kínos nevetésbe. Elég keservesen nézett ki szegény pára és láthatóan nem bántak túl bőkezűen a feltétek adagolásával, és ha már szóba került, muszáj a Don Pepés vetélytárshoz hasonlítanom, ami ezen a téren azért köröket vert erre a műre. A pizza széle is elég furán nézett ki, de bíztam benne hogy a nagy pufókos részek rengeteg sajtot tartalmaznak majd és csak úgy ömleni fog a sajtlavina! Bejelöltem azt az opciót is, hogy szeletelve kérem, de igazából teljesen felesleges volt, mert se arányosan se jól nem lett elvágva. A tészta legnagyobb meglepetésemre olyan papírvékony volt, hogy igazából alig lehetett megtartani kézben. "Klasszikus Pizza Forte recept alapján készült közepesen vastag, kézzel nyújtott pizzatészta, serpenyőben sütve 32 és 45 cm-es méretben." Ez inkább 0-1mm volt. A feltétezésnél a bolognai ragu egyáltalán nem érződött ki az ízvilágból, ami nem is csoda, hiszen jól láthatóan nem kapott túlzottan központi szerepet. Ezen kívül bab, kukorica, jalapeno és mozzarella igyekezett erősíteni a nem túl veretes összképet.

A legnagyobb csalódás viszont mindenképp a sajttal töltött szél volt, hiszen épp hogy csak találkoztam sajttal, de akadt olyan rész is, hogy egyáltalán nem volt sajt. Ez így a 400 forintos felárat nem igazán érte meg, de sajnos az egész pizzára igaz, hogy messze várakozáson alul teljesített és nem igazán hagyott maradandó élményeket.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr9215470898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása