Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Almás-mákos süti

Egy villámgyorsan elkészíthető desszert

2020. november 11. - Csabi Konyhája

Az utóbbi időben igencsak fagyosra fordult időjárásban egyre inkább jólesik beindítani a sütőt valamilyen okból kifolyólag, így tettem én is a minap, amikor egy a GymBeam oldalán látott szimpatikus kis desszert receptbe futottam bele. Itt-ott szokás szerint változtattam a dolgokon és a leíráshoz képest én majdnem kétszer annyi ideig is sütöttem. Túl nagy meglepetésre nem számítottam előzetesen, hiszen ez a visszafogott édesség pontosan annyit nyújt, mint amire a neve alapján számítani lehet, de mivel végtelenül egyszerű az elkészítése, egy próbát mindenképp megér.

dsc02403.JPG

Első lépésként nagy lyukú reszelőn lereszeltem két hámozott almát, majd egy nagyobb tálban összekevertem a kinyomkodott 240g reszelt almát 100g darált mákkal, 40g barna cukorral, 30g finom szemű zabpehellyel, 140g görög joghurttal és két tojással. Mivel nekem nincs kicsi tepsim, így végül egy kivajazott hőálló edénybe öntöttem ezt a masszát. 180 fokra előmelegített sütőben 40 percig sütöttem.

Szerencsére viszonylag könnyen ki is jött a kész süti az edényből, majd végül négyfelé vágtam. Ízlés szerint valamilyen lekvárral is lehet még tovább turbózni az ízvilágot, nálam határozottan bejött a dolog! Ráadásul az igazsághoz még az is hozzátartozik, hogy nekem másnap még jobban ízlett! :) 

dsc02405_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr316267938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása