Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Pizzetta - kis pizza, nagy élmény

Újdonság a Don Pepe kínálatában!

2021. szeptember 13. - Csabi Konyhája

Amikor először láttam, hogy PIZZETTA néven új termékcsaládot vezet be a Don Pepe, kissé felemás érzéseim voltak. Mármint egyrészt örültem, mivel az első ilyen összeállítás egy igazi nekem való kompozíció, másrészt viszont nem igazán tudtam eldönteni, hogy most ettől miért is kéne izgalomba jönnöm. Mármint akárhogy nézzük, ez ugyanúgy egy pizza, csak hosszúkásra van nyújtva a tészta és kisebb mint a megszokott DP pizza... Persze kíváncsian vártam, hogy a valóságban majd mit is fog nyújtani a TEXMEX PIZZETTA! (2290.-)

dsc03986.JPG

A békéscsabai egységből rendeltem és a dobozt kinyitva egy nagyon profi kép fogadott. Szép katonás rendben elhelyezve a feltétek a hosszúkás tésztán és én már alig vártam, hogy megkóstolhassam! A tésztára pizzaszósz, mozzarella, chorizo, jalapeno, chili, cheddar sajtszósz és tortilla chips kerül és élményben mégis más mint egy szokásos pizza. Az ízek és az állagok nagyon rendben voltak és bár a Don Pepe pizzatészta nekem alapból be szokott jönni, de ez most valahogy még jobb volt. Ugyan külön nincs feltüntetve, hogy más tészta lenne, mint a pizzáknál de itt inkább a ropogós állag dominál (lehet hogy már csak a méretéből adódóan is), ami amúgy tök jól áll ennek az összeállításnak. Kellemesen csípős volt az összeállítás, a sajt pedig tanítani való módon nyúlt a végtelenbe, az utolsó falatok elfogyasztása után pedig kellemes teltségérzet lett úrrá rajtam.

dsc03987_1.JPG

dsc03988_1.JPG

dsc03989.JPG

Igazából abben rejlik szerintem a pizzetta ereje, hogy van az úgy, hogy az ember nem akar egy egész pizzát megenni, ez pedig pont egy nagyon kellemes középút. Engem abszolút meggyőztek ezzel a bemutatkozó tétellel és kíváncsian várom a folytatást! 

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr816682208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása