Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #180 - Szmöre Burger, Debrecen

Egy rendkívül profi burgerező, finom ízekkel és bőséges választékkal

2022. december 29. - Csabi Konyhája

Igencsak kalandos előtörténete van az útnak, ami a debreceni Szmöre Burgerhez vezetett, ettől most megkímélek inkább mindenkit. Viszont már amikor először elsétáltunk mellette, nekem már akkor is megakadt a szemem a szimpatikus kis egységen, végül pedig úgy adódott, hogy sikerült közelebbről is szemügyre venni. Előtte gyorsan ránéztem a facebook oldalukra is, ahol azért kicsit megijedtem az egyen "ipari" képektől, amivel egyébként tökéletes összhangban van az egyszerű, letisztult belső kép. Az étlap elég szimpatikusak voltak ahhoz, hogy bízzak egy tisztességes élményben, leginkább a zsemle és a hús leírása csigázott fel, miszerint "Egyedi receptúra alapján minden reggel frissen készítjük a burger alapját és kalapját." & "Prémium minőségű, márványozott, érlelt alföldi Magyartarka növendékmarhából készült húspogácsák."

dsc04529_1.JPG

A belépést követően nagy meglepetésemre a nagy burger testvérhez hasonlóan itt is leadhatjuk rendelésünket terminálokon, mi is így tettünk. Én egyből rámentem a névadó burgerre, ami a következőkből állt össze:
buci, szmöre szósz, saláta, marhahúspogácsa, cheddar sajt, lilahagymalekvár, jalapeno, dupla bacon, BBQ, hagymakarika, paradicsom, csemegeuborka 2890.- 

dsc04530.JPG

dsc04524.JPG

A várakozás közben alaposan szemügyre vettem a helyet, jópofa ez a rókához igazított narancsos színvilág, illetve az étlapot böngészve a hamburgerek mellett azért elég sok minden más is kapható, ráadásul 1000 Ft alatti burgerek is helyet kaptak a kínálatban. Jó jelnek éltem meg, hogy nem kaptam meg szinte azonnal a hambit, viszont helyszíni fogyasztásnál sose értettem miért kell becsomagolni az ételt, főleg, hogy így egy kissé viharvert képet mutatott szegény kis burger, főleg a promo képhez képest. Ugyanakkor mégis elég impozáns látvány fogadott a saját logós papírból kibontva, hiszen jól láthatóan a sajt úgy nyúlt, ahogy az a nagykönyvben meg van írva és azért elég szépen meg lett pakolva a zsemle minden földi jóval. Nos, az ízélmény is pontosan azt hozta, amit a leírtak alapján előzetesen vártam. Minden egyes eleme jól érezhető az összeállításnak és egy egészen példás harmonikus összképet mutat. (Mondjuk a BBQ és a lilahagymalekvár jelenlétére egyáltalán nem emlékszem.) A buci is rendkívül jól muzsikált, viszont a lapos húspogácsával nem voltam teljesen kibékülve, de semmi komoly gond nem volt vele, szóval összességében tényleg nagyon jól teljesített a burger.

dsc04525.JPG

dsc04527.JPG

dsc04528.JPG

Farkaséhséget mondjuk egy ilyen burger nem biztos, hogy maradéktalanul csillapít, viszont számomra így is egy roppant kellemes pozitív meglepetés volt ez a burgerezés és csak ajánlani tudom másnak is, hogy tegyen egy próbát a Szmörével!

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr2918012788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása