Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Kecskeméti barackos kölestorta

2012. december 24. - Csabi Konyhája

Tudvalevő dolog, hogy nem igazán vagyok édesszájú, de persze vannak alkalmak, illetve olyan finomságok, amiket én is szinte bármikor magamba tudok tömni totális önkontroll nélkül. A 2011-es augusztus 20-i ünnepségek alkalmával akkor még gyanútlanul róttam az utcákat, hiszen korábban még sosem volt szerencsém az ilyenkor hagyományos Magyarország Tortája elnevezésű győztes remekművekhez a múltban. Ezúttal viszont már többé-kevésbé tudatosan is kerestem a kecskeméti barackos kölestortát, ami olyan szintű élményt okozott, hogy az egyszeri és megismételhetetlen volt!

Az a fél szelet barack és a pici kis csoki a tetején, a szétfolyó sárgabarack öntet, a szinte habos állaga a sütemény egészének mind hozzájárultak a katarzis közeli állapothoz. A későbbiekben kóstoltam cukrászdákban is eme remekművet, de ahogy azt előre sejtettem, nem sikerült elérni az eredeti hatást. Persze nem volt vele különösebben semmi baj, de azért annak nagyon örülök, hogy anno nem hagytam ki ezt a csodás tortát! És ti kóstoltátok már???

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr178577546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása