Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #19 - Beer & Burger, Budapest

2014. december 10. - Csabi Konyhája

Egy elég régóta húzódó látogatás valósult meg végre. Rengeteg pozitív cikket olvastam és rengeteg iszonyatosan nyálcsorgató fényképet láttam már lelkes szövegekkel megspékelve ismerőseim facebook oldalán, szóval nagyon érett már egy jó kis tesztelés. Arról nem is beszélve, hogy a Beer & Burger ráadásul eléggé frekventált helyen, a Wesselényi utca körúthoz közeli részén található meg.


Belépve egy kellemes hangulatú, nyüzsgő hely tárult elénk (ok, a fenti kép kissé megtévesztő a nyüzsgést illetően :)), majd az egyik asztalnál helyet foglalva el is kezdtük tanulmányozni az étlapot, ami telis-tele volt fantasztikus fogásokkal. Előzetesen nem csekkoltam a kínálatot, így kellett egy kis idő... Végül a Duck Dance névre hallgató kacsamájas cucc fogott meg a legjobban, ami mellé egy korsó Drehert kértem még. Ez utóbbival kapcsolatban talán nem is egy helyen olvastam, mint negatívumot, de szerintem ez legyen a legnagyobb baj egy ilyen helyen... Mondjuk persze abban is van valami, hogy ha már a nevében is ott díszeleg a sör a helynek, azért legalább egy kézműves sört igazán felvehettek volna a kínálatba.


Elég hamar megérkezett a mestermű, ami már ránézésre is elég betyárosnak bizonyult. A késsel átszúrt burger, megkoronázva egy hagymakarikával iszonyatosan telitalálat. A tálcán még egy kis amerikai káposztasaláta is helyet kapott. Nem is tudom mikor aléltam el ennyire legutóbb burgertől, de ez egész egyszerűen hibátlan volt! Még a hús viszonylagos szárazsága se tudott igazából rontani az összképen. A szokásosnak mondható cheddar sajton, paradicsomon és salátán kívül még fokhagymaszósz és hagymalekvár kapott helyet az összeállításban. A bacon jelenléte ugyan annyira nem volt jelentős, a kacsamájé viszont annál inkább. A zsemle is kiválóan teljesített és szinte hihetetlen, hogy végig az egész egyben maradt az utolsó falatig. Az egyetlen picit illúzióromboló húzás az volt, hogy még javában az utolsó falaton nyammogtam, amikor már jött is az egyik kissé túlbuzgó hölgy és már vitte is a tálcát...
Összességében egy rendkívül pozitív élmény volt, aminek az 1390 forintos ára abszolút korrektnek mondható ebben a kategóriában. Egészen biztos, hogy ide még vissza fogok térni előbb vagy utóbb! Inkább előbb...

Na nem is kellett sokat várni az újrázásra, hiszen durván egy hónappal később jöhetett a repetázás. Ugyan erősen szemeztem a strucc (!) burgerrel is előzetesen, de végül úgy döntöttem, hogy az alap, a hely nevét viselő burgerre nevezek be (1290.-), megkóstolva a fűszeres steakburgonyájukat is. Nos lényegében minden maradt a régiben. A látvány még mindig nagyon ott van, a zsemle is nagyon jó (bár most egy kicsit nehezebb volt egyben tartani), a hús is egészen kiváló és termetes (18 dkg), viszont arról megint megbizonyosodtam, hogy lehetne picit szaftosabb, kevésbé átsült talán, de egyébként az ég világon semmi gond nem volt vele. Itt a bacon is több szerephez jutott, illetve a csemegeuborka jelenléte is végig a pozitív oldalt erősítette. Egy igazán kiadós és ízletes választás volt ez is!


A krumplitól viszont annyira nem ájultam el, persze gond se volt vele, legalábbis állagra rendben volt, de sajnos nem igazán nevezhettem fűszeresnek. Így fordulhatott elő az a szentségtörés, hogy ketchupot nyomtam rá, amin szintén lehetne egy picit erősíteni, mert ez ilyen nagyon fakó és nem túlzottan paradicsom ízű valami volt.  Persze ez nem von le semmit a burgerek értékéből, hiszen azokat továbbra is erősen ajánlom mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr818577180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása