Gasztro Túra - Saját készítésű ételek, illetve különböző élmények, tapasztalatok a hazai és külföldi ízek világából!

Csabi Konyhája

Burger Mustra #56 - Tortilla Snack, Siófok

2015. szeptember 02. - Csabi Konyhája

A Star Burger okozta rendkívül pozitív élmény után ismét inkább egy alacsonyabb árfekvésű helyet kerestem a Petőfi sétányon bóklászva, és végül a mexikói ízekre specializálódott Tortilla Snack-re esett a választás. Helyi lakos és egyben személyes idegenvezető barátom elmondása szerint nagyon jó tortillát csinálnak, ami egyrészt jó előjel volt, de persze egyáltalán nem volt garancia arra, hogy a burger is jól megy...

Akárcsak a Star Burgernél, itt is lehet normál, illetve giga méretű hamburgert kérni. Én megmaradtam a normálnál, a giga egyébként 18 dekás húspogácsával készül, a normálról nem sikerült infót találnom. A választék nincs túlbonyolítva, és mivel sima sajtos-baconös opció nem volt, így végül a BBQ burger (850.-) mellett döntöttem, amibe a húspogácsán kívül BBQ szósz, bacon, füstöltsajt, hagyma, jégsaláta és paradicsom került.



Kézhez kapva a burgert gyorsan el is szállt minden reményem, ami az első harapást követően igazolást is nyert. A zsemle érthetetlen módon kissé nyúlós volt és pirítás nélküli, a hús, sajt, bacon trió szinte teljesen észrevétlen maradt, amiben nagy szerepet játszhatott a mindent elnyomó BBQ szósz is. Én amúgy csípem a BBQ szószt, de jelen esetben konkrétan mást se éreztem ki az összeállításból. A vége felé valami sonkaszerű csíkokat találtam, lehet az akart lenni a bacon, vagy nem tudom... Eléggé összecsapott mű lett ez, a teljesen felejthető kategóriából.

A bejegyzés trackback címe:

https://csabikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr948576988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása